Λίγους μήνες αργότερα
Είναι η λήξη της σχολικής χρονιάς και πραγματικά νιώθω ευγνώμον για αυτό. Η εμπειρία μου στο σχολείο του Los Angeles με έχει στιγματίσει και το μόνο που θέλω είναι να διαγράψω αυτή τη χρονιά από το μυαλό μου.
Τελικά, συνεχίσαμε την τάξη κανονικά με τον Μέλβιν μετά τα Χριστούγεννα. Η Χάνα με τον Σπένσερ αναγκάστηκαν να αλλάξουν σχολείο αφού ο διευθυντής τους απέβαλε κάνοντας την ζωή μου λίγο πιο εύκολη.
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, χρειάστηκε να κάνω πολλές συνεδρίες με τον ψυχίατρό μου και μάλιστα για ένα χρονικό διάστημα έκανα και θεραπεία με φάρμακα. Σίγουρα δεν έχω βγει αλώβητη από όλο αυτή την ιστορία. Δυσκολεύομαι πια να εμπιστευθώ ανθρώπους κι έχω γίνει ακόμα πιο εσωστρεφής από όσο ήδη ήμουν. Όμως το δουλεύω και είμαι σε καλό δρόμο.
Η ζέστη στο Los Angeles είναι πραγματικά αφόρητη. Δεν έχει πάει καν μεσημέρι κι έχω καταναλώσει ήδη τέσσερα μπουκάλια νερό. Κάθομαι κάτω από το κλιματιστικό, με τον δροσερό αέρα να φυσάει πάνω μου ενώ ο Μέλβιν κλείνει εισιτήρια για την Νέα Υόρκη. Είναι όνειρο ζωής να κάνω αυτό το ταξίδι μα παράλληλα και μια ευκαιρία να εξερευνήσουμε την πόλη που θα ζήσουμε ως φοιτητές. Έχουμε κάνει ήδη αίτηση σε αρκετά κολέγια και είμαι σίγουρη πως θα μας δεχτούν.
- Δεν το πιστεύω πως σε ένα μήνα θα περπατάμε στην Wall Street. Στηρίζομαι πάνω στους αγκώνες μου και τον κοιτάζω από το κρεβάτι. Ο Μέλβιν χαμογελά μπροστά στην οθόνη του λάπτοπ.
- Θα σου αρέσει σίγουρα. Είναι κυριολεκτικά άλλος κόσμος. Μου απαντά και πηγαίνω κοντά του. Τον αγκαλιάζω από πίσω τυλίγοντας τα χέρια μου γύρω από το σώμα του.
- Θα είναι το πρώτο μας ταξίδι. Φιλάω το λαιμό του κι εκείνος τυλίγει τα δάχτυλά του με τα δικά μου. Πιέζει μερικά κουμπιά ακόμα στο λάπτοπ και γυρίζει προς το μέρος μου.
- Και υπάρχουν τόσα πράγματα που μας περιμένουν μόλις μείνουμε μαζί. Λέει το ίδιο ενθουσιασμένος με εμένα. Με βάζει να καθίσω στα πόδια του και τον φιλάω απαλά στα χείλη. Τα χέρια του αγκαλιάζουν την μέση μου και με κολλάει επάνω του.
- Μήπως θέλεις να κάνουμε μια πρόβα για το πως θα είναι η συγκατοίκησή μας; Λέει πάνω στο στόμα μου κάνοντας με να γελάσω. Σηκώνεται όρθιος με εμένα σκαρφαλωμένη επάνω του. Πιέζει τους γοφούς μου και με ρίχνει πάνω στο στρώμα. Μια παροδική ζαλάδα με αποσυντονίζει μα συνέρχομαι αμέσως. Ξαπλώνει από πάνω μου και σηκώνω τα χέρια μου για να μου βγάλει την μπλούζα μου. Την πετάει στο πάτωμα και φιλά το λαιμό μου. Η γλώσσα του οδηγείται μέχρι τον αφαλό μου και τότε τινάζομαι από την θέση μου, σπρώχνοντας τον από πάνω μου.
ESTÁS LEYENDO
Olivia
Novela Juvenil《Να θυμάσαι πως υπήρξες το πιο ευτυχισμένο κεφάλαιο στην ζωή μου και πεθαίνω ευγνώμων που βάζω την τελεία εδώ. 》 Μια ιστορία έρωτα που προσπαθεί να επιβιώσει ανάμεσα σε εκφοβισμό, ρατσισμό και σε ένα λύκειο που... Δεν θα ήθελες να πας.