Camdan bakarak ağlıyorken kulağımdaki nefes beni gıdıklamıştı. "Asıl cehennem şimdi başlıyor güzellik." Anlamamış bakışlarımı ona çevirmiştim, ne demek istiyordu?
Bir süre sonra bir evin önüne gelmiştik. Taehyung kapımı açıp, inmeme yardım etti. Evin önünde bir sürü korumalar vardı. Adamlardan bir tanesi kapıyı açtığında yavaş adımlarla içeriye girdim.
İçerisi büyük ve lükstü. Evde kimse yoktu. Ne annesi, ne babası.
Bir odaya gelmiştik. Taehyung kapıyı açtı ve içeriye girdim.
Yatakta gördüğüm şeyle ağızım açılmıştı. Taehyung "Ben geleceğim ben gelene kadar bunu giymiş ol." Benden bu açık geceliği giymek istiyordu. İster istemez gözlerim dolmuştu.
"Ama b-" dememle taehyung sözümü kesti. "GİY DİYORSAM, GİY!" bağırdığında gözlerimi sertçe kapattım, o ise kapıyı sertçe kapatıp gitti.
Göz yaşlarıma engel olamıyordum. Hemen yatağa oturdum. Şuan çığlık atmak istiyordum ama boğazım düğümlenmişti.
Ağlaya ağlaya üstümdeki gelinliği çıkarıp o geceliği giydim. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Bu yaşımda böyle bir şeyi yaşamak gerçekten kötüydü.
Yatakta uzanırken kapının sertçe açılmasıyla yataktan doğruldum. Taehyung kravatını çözerken üstüme üstüme geliyordu. Göz yaşımı tutamamıştım.
yetişkin içerik!
Taehyung beni yatağa yatırıp üzerime çöktü. "L-lütfen" dememle sinirlenmiş bir bileğimi tutup yatağa sertçe bastırdı. Bunun acısıyla inledim.
taehyung kulağıma yaklaşarak. "Bu yolun çıkışı artık yok güzelim." Taehyung dudaklarını boynuma degdirdiğinde gözlerimi sıkıca yumdum.
Dudaklarını boynumdan çekip beni baştan aşağıya süzdü. "Vücudun güzel." göz yaşlarım durmuyor sürekli akıyordu.
Tekrardan dudaklarını boynuma götürüp emmeye başladı. Bunu yaşamak için daha küçük değil miydim?
Dudaklarıma kapandı. Benden ayrılıp "karşılık ver." dedi nefes nefese. "N-nasıl vereceğim bilmiyorum." dediğimde tekrardan sertçe dudaklarıma kapandı.
Alt dudağımı emmeye başladı. Beni öperken yavaş yavaş geceliğimin askılarını indiriyordu.
Taehyung kendini bana sürttüğünde inledim. İstemiyordum bunu sürekli yalvarıyordum ama nafile.
Taehyung üstümdeki geceliği hızlıca çıkardı. Sadece iç çamaşırımla kalmıştım.
"T-taehyung l-lütfen yalvarırım, ben daha küçüğüm." sesin titremişti.
"ŞANSINI FAZLA ZORLAMA, EĞER BU EVE EŞİM OLARAK GELDİYSEN O DELİĞİNİ SİKECEGİM!" ağlamam daha çok artmıştı. "Ağlarsan ağla sikimde değil."
Taehyung elini sütyenimin kopçasına götürüp çıkardı. Taehyung göğüs uçlarımı sertçe sıkarak "Eğer bir daha istemiyorum dersen acımam bilesin."
Taehyung dudaklarını göğüsüme götürüp emmeye başladı. "ah"
Bir genç kızın zorla ilişkiye girmesi psikolojisini etkiler. O kişilerden biri de bendim.
Taehyung elimi külotuma götürüp çıkardı.
Taehyung'da her zaman nefret edecektim. İğrenç bir insandı. İnsanlar onu seviyordu fakat gerçek yüzünü görse tükürürdü.
Taehyung ayak bileklerinden tutup bacaklarımı ayırdı. Eli vajinama gidip okşamaya başladı. Bunu yaşamak için daha çok küçüktüm. Göz yaşlarım dinmiyor, hala akmaya devam ediyordu.
orta parmağını içime yolladığında gelen acıyla inledim. Parmaklarını hareket ettirdiğinde ağlayarak çığlık attım.
"Şuan bir parmağım ile böyleysen için de olduğum zaman ne yapacaksın?"
Taehyung parmağını çıkarıp, pantolonunu çıkarırken "N-ne olur yapma." dediğimde taehyung sert tokat yapıştırmıştı. Kafam yana doğru düşmüştü.
Beni sertçe ters çevirdiğinde bileklerimi sıkıca tuttu.
Kemer sesi duymamla yutkundum. Taehyung'un bana yaklaştığını hissediyordum. "Sana demiştim."
Belimde sert bir şeyi hissettiğimde acıyla çığlık attım.
Taehyung belime kemerle vuruyordu.
Taehyung kemeri yere fırlatıp beni geri çevirdi. Dağılmış yüzümle ona bakıyordum.
Sırtım fazlasıyla acıyordu. Taehyung çenemi tutup bana iyice yaklaşıp konuşmaya başladı. "Bir daha konuşacak mısın?"
Kafamı yana doğru sallayıp "h-hayır." dedim.
"iyi." deyip boxerini çıkardığında istemesem de bakışlarım penisine kaymıştı. Penisi çok büyüktü.
Penisini ağzıma doğru yaklaştırdı. "Ağızını aç." istemesem de ağızını açtığımda penisini ağzıma soktuğunda yüzümü buruşturdum.
Tümünü ağzıma soktuğunda öğürdüm.
Penisini çıkardı ve beni tekrardan yatırıp üzerimdeki yerini aldı. Bacaklarımı ayırıp, penisini vajinama konumladığında gözlerimi yumdum.
İstemiyordum, bakireliğimi böyle vermek asla istemiyordum..
Altımda hissettiğim acıyla büyük bir çığlık attım. Taehyung'un kolunu sıktım. "L-lütfen dur." alışmamı beklemiyor içimde sert vuruşlar yapıyordu.
Penisini çıkardığında rahatlamıştım ki tekrardan altımda hissettiğim acıyla inledim.
Taehyung vuruşlarını yapıyordu. Hiç zevk almıyordum almakta istemiyordum.
Bir süre içimde hareket ettiğinde içime boşalmıştı. Bir süre daha sert vuruşlarını yaptı ve bende boşalmıştım.
Üstümden kalkıp kendini yanıma attı ben oturur pozisyona gelip dizlerimi kendime çekmiş ağlıyordum.
Taehyung yataktaki kanı gösterip "Artık benimsin" dediğinde daha çok ağladım.
Direkt banyoya koştum. çığlık atmamak için kendimi zor tutum.
Küveti doldurup içine girdim. Kendimi çok kirli hissediyordum. Yanımdaki lavabonun üstündeki aynaya baktığımda, gözlerim ağlamaktan şişmişti.
Lifi sürekli her yerime sertçe sürtüyordum. Vücudum kızarmıştı ama umrumda değildi.
Bölümü beğendiniz mi?
oy vermeyi unutmayınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marital problem ❦ taennie
RandomKim jennie, psikolojik sorunları olan kim taehyung'la evliydi...