,,Ano udělám ti tu čest a půjdu s tebou na rande" Zasmějí se a chytnu ho za ruku ,,Tak pojďme teď hned nic nám nebrání" Zašeptá mi a vstane ,,Tak dobře" Zasmějí se jeho energii a následně s rukou propletenou s tou mou jsme se vydali ven..
,,Ten park si zamiluješ, věř mi!" Zasměje se můj společník a koukne se na mě, jeho nadšení z něj přímo jiskří. ,,Když říkáš" Myknu rameny a následně se kouknu před sebe ,,Dome- můžeme prosím jít pryč?" Zeptám se Dominika když si všimnu jeho před sebou ,,Proč? Co se děje?" Jeho hlas z milého šťastného Doma se změní na starostlivého, strachujícího se Dominika. Já ho jen zatáhnu do nějaké uličky, která je vedle nás ,,Jsi v pořádku?" Strachující Dominik chytne mé předloktí a se zamračením obočím zkoumá mé předloktí ,,To nic není, jen jsem se musela škrábnout" Zakryji si levačkou zraněné místo a následně přemístím svůj pohled na mojí společnost ,,Kdo tam byl?" Zeptá se mě, autorita z něj může vyletět. ,,Nikdo" Šeptnu, můj pohled směruje zase někam jinam ,,Kateřino, kdo tam sakra byl?" Přitiskne mě ke zdi za mnou, a já polykám vlastní dech ,,N-nikdo" Sucho v ústech, třepající se hlas, taktéž koktající se hlas, podlamující se kolena. Mokro mezi nohama, ano tohle vše mi udělal, jen a jen jeho hlas. ,,Do prdele Kateřino, nelži mi do očí. Kdo tam kurva byl?" Hrčení v jeho hlase, je ta nejvíc sexy věc, kterou jsem kdy slyšela. Semknu rty, hluboké koukání si do očí, a jeho úšklebek. Tak málo, zároveň tak málo.. ,,Tobě se to líbí" Zašeptá mi do tváře, díky čemuž ucítím jeho svěží dech, na mých rtech. ,,Kateřino, doma tě učily mluvit. Nebo se mýlím?" Vyzvedne obočí, což ho udělá víc autoritosky. ,,J-jo líbí se mi to" Špitnu, můj pohled spadne na jeho, měkké narůžovělé rty. Které se při každém nádechu zachvěly. ,,To rád slyším kitty" Strčí svou ruku pod mé legíny, čehož docílí toho že zatajím dech ,,Chceš to kitty?" Šeptá mi do ouška, které zasype lehkými polibky. ,,A-ano!" Koktání, navýšení chtíče v hlase. To je to, co teď dokážu. ,,Jak si přeješ kitty" Kitty kitty kitty...
,,Hej lidi čumte! To je Nik tendo!" Křikne nějaká parta, když se koukne do uličky. Proto Dominik zakleje, a vytáhne ze mě prsty. Prázdnota která mě zahltí, je nepopsatelná.. ,,Povolání volá" Mrkne na mě, mezitím co se snažím urovnat dech ,,Já zapomněla, že jsem na rande s celebritou" Zasmějí se a dána osoba vedle mě se taktéž zasměje ,,No tak to by sis měla zapamatovat si" Mrkne na mě a stiskne mou ruku, ještě než k nám dojde hlouček, tak mi upraví legíny. ,,Ahoj Niku! Můžeme fotku prosím?" Uslyšíme naproti nám a do pěti vteřin před námi stojí hlouček fanynek a fanoušku ,,Čaute lidi,, jasně že jo" Usměje se ,Nik' a i přes to že se kolem něj udělá hlouček nepouští mou ruku. ,,Snad nevadí, že na fotce bude moje přítelkyně." Řekne Domča a koukne se na houček fanoušků ,,Já už totiž nepustím nikdy její ruku" Holky okolo nás se začnou chichotat a kluci protočí očima. ,,Jasně že nevadí!" Řekne skoro hnedka modrooká holčina a u toho si stoupne vedle Dominik ,,Děkujeme!" Křiknou hned holky když je Dominik všechny obejme, žárlila jsem? Tak kurevsky moc..
,,Dominiku nemohu do restaurace, nejsem na to vhodně oblečená" Poznamenám své oblečení, a k tomu ho přejedu rukou. Pro lepší důraz ,,Však si nádherná!" Usměje se na mě sladce Dominik a přitáhne si mě za pás blíže k němu ,,Domí, ale já fakt nemám na tohle vhodné oblečení" Zašeptám mu a chytím ho okolo krku ,,Si dokonalá" Políbí mě na nos já nestihnu nic namítnout protože mě vtáhne do restaurace, kterou mám chuť hned opustit. To samé i Dominik vedle mě..
Vítejte! Nevím jestli to vidím jen já, ale spojují se mi samohlásky třeba ,au' i přes to že to má být ,a u Dominika' Chápeme se. Za drobnou chybu se omlouvám, ale já s ní nic nenadělám! Snad to přežijete.. Já věřím že jo. Tak snad brzo! Mějte se!!
- S láskou Klára
ČTEŠ
Kapky lásky / Nik Tendo
Fanfic// Dokončeno - Probíhá korekce // Černé vlasy po lopatky, modré oceánské oči. Rty akorát pasující na ty jeho, úsměv okouzlující tak moc že si každého obtočí kolem prstu. Vyrovnaná ze vším co jí do cesty vejde, ale i přes to, si s tebou nedokázala po...