ببورن درەنگیش دامنا بەس زۆر مەجالم نەبوو دەی ئێوەش دڵتان بیگ بێت😂😂
جۆنگوۆن: ناوت من نازانم کاردانەوەت چۆن ئەبێت بەڵام پێم باش بوو کە درەنگ پێت بلێم...
ناوت:بۆ درەنگ؟! شتێکی گرینگە؟
جۆنگوۆن: نەمویست کە لە تاقی کردنەوەکانت خەاپ بیت بۆیە..وە هەم راستە زۆر نابێت یەک ئەناسین بەلام لەبەر بەرژەوەندی تۆم بوو
ناوت:بەراستی ئەمترسێنیت..تکایە زوو بیڵێ؟
جۆنگوۆن:ئێ..ئەوا....من نامەوێت چی تر قسە لەگەڵ یەکتر بکەین...
ناوت: چی؟ ب بەڵام بۆچی؟؟.
جۆنگوۆن: ئێ.. تکایە من حەز بە هاوڕێیەتیت ناکەم..هەم بۆ شڵەژایت؟!
ناوت:بەڵام من نامەوێ...
جۆنگوۆن:بۆ؟!
ناوت:ئەی ئێمە هاوڕێنەبووین؟؟
(جۆنگوۆن هەستی کرد کە چاوی ن/ت پر فرمێسکبوو)جۆنگوۆن: ئهم...نەخێر!!!! ئێمە هاوڕێ نەبووین! ئیمە هیچی یەک نین!
<.ن/ت بێ ئەوەی هیچ بڵێت لەوێ رۆیشتە دەرەوە بە گریانەوە.>
ناوت بەسەر شەقامەکان رای دەکرد لەکاتێکدا کە بارانێکی زۆر زۆر بوو دەگریا...فرمێسکەکانی بارانەکە دەیانشۆردەوە..ن/ت: ئەی ناوتی گەمژە تۆ نازانیت ئەو ئایدۆلێکی بەناوبانگە؟؟؟ ئەو ئێستە لە ژواندایە!!!ئەسڵەن من بۆچی دەگریم؟؟ ئەو هەستە چییە هەمە؟!! خوایە ڕزگارم بکە من ئەو کوڕەم خۆشدەوێت...لەکاتێکدا کە گڕینگی بە من نادات...
(ن/ت رای دەکرد دواتر تاکسیەکی گرت و چویەوە بۆ ماڵەوە گەرماوێکی خێرای کرد و قژی وشک کردەوە هەوڵی ئەدا خۆی هێمن بکاتەوە لەسەر بێدەکەی دانیشت و بەرامبەر ئاوێنەکە بوو قسەی لەگەڵ خۆی دەکرد)
ن/ت:هاهـــ ژیان چـەنـدە سەیرە من لە فان میتینگ ناسیم تەنها بۆ واژۆیەکی چووم بەڵام ئەو داوای ژمارەکەی لێکردم..زۆر لێی نزیک بومەوە...زیاتر خۆشمویست..کە هات بۆ لام وامزانی پێم ئەڵێت خۆشم ئەوێیت بەڵام چی بوو؟ وتــی کە ئێمە "هــیــچــی یــەک نــیــن"
هەهــ ئازار بەخشە..تۆ سێری چەنێک ناشرینم لە ڕاستیدا بۆ منی بوێتـــ؟ههههه«خەریک بوو قسەی لەگەڵ خۆی دەکرد بە چاوی پڕ فرمێسکەوە بەڵام کتوپڕ تەلەفۆنێک ئەوی وەستاند خێرا فرمێسکەکانی سڕی بینی نوسراوە جۆنگوۆن و خێرا هەڵی گرت»
جۆنگوۆن:
ئەزانم کەم بوو بەڵام ئەبێت ئێوەش خاترم بگرن من ئەم ماوەیە ئیمتیحانی ٦٠م دەست پێ دەکاتــــ خەمتان نەبێت هەوڵ ئەیەم لە دوایدا قەرەبووتان بۆ بکەمەوە دەی ڤۆتتان بیر نەچێت بـــای🥺💞🤏🏻.