1. bölüm

283 17 23
                                    

Emre:E
Hürkan:H
Ali:A
Umut:U
Mert:M
Kaan:K
Emir:Er
Ömer:Ö
Emre'den


Bir pazar sabahı,sabahın köründe bir aramayla uyandırılan Emre gozlerini yavaşça açtı.

Arayan; gay Ali.

E:ne var gene sabahın köründe uyandırıyorsun.

A:sabah ekipçe bi kahvaltı yapalım dedik.

E:tamam bakarız, saat kaçta ona göre duşa giricem.

A:12.00 gibi konum atarım gelirsin.

E:olm 12.00'de kahvaltı mı yapılır aq.

A:orasını boşver 12.00'de atacağım konuma gelirsin.

E:tama-

Emre cevap verirken telefon yüzüne kapandı."Neyse" diyip saate baktı, saat 10.37'ydi Emre duşa girmek için banyoya gitti. Duşunu alıp çıktıktan sonra dolabını karıştırmaya başladı "Hürkan'da gelcek sonuçta güzel bişeyler giyiniyim"diyip güzel bir t-shirt bulup üstüne geçirdim altında siyah bir eşofman giydim saate baktığımda saat 11.24 "evden çıkayım anca yetiştirim" diyip anahtarımı ve montumu alıp evden çıktım.
Arabaya bindi ve telefonumun titremesiyle gelen mesaja baktım
Ali konum atmıştı, hemen arabayı çalıştırıp park ettiği yerden çıktım. Konumun gösterdiği yerde bir restoran vardı arabayı park ettip restorana girdim içeri girdiğimde herkes oradaydı. Ali seslendi.

A:oooo kardeşim hoş geldin.

E:hoş bulduk Ali, hoş bulduk.

Yerime geçip bütün ekibi selamladım Hürkan'da burdaydı ve bu beni mutlu etmişti içten gülümsedim. Ali garsonu çağırdı.

Garson:G

G:ne alırdınız efendim.

Ekip menüyü incelerken

H:ben bi patates kızartması alabilirmiyim?

G:tabi efendim. Sizin istekleriniz nedir?

E:bende patates kızartması alacağım.

Hürkan gülümsedi.

A:bizde serpme kahvaltı alalım.

G:tamamdır efendim hemen hazırlıyoruz.

E:yemekler gelmeden önce Ali'nin yapması gereken bir şey var dimi Ali.

A:eee- ben bi lavaboya gidiyim.

H:dur dur kaçmak yok.

A:of tamam be ver bul biberi.

K:al bakalım 2 kaşık yersen kahvaltı Hürkandan.

H:lan benim suçum ne aq

A:Hürkan benden günah gitti kardeşim.

Diyip Ali iki kaşık pul biberi yedi ve bütün yemekleri Hürkana kitledi

H:hassiktir al işte yedi gene zararlı ben çıkıcam.

Dedi Hürkan.

E:"gülerek"ağlama be yarısını ben öderim.

Dedi. Yemekler geldi ve yemeğe başladık. Yemek yerken sohbet falan ediyduk videolar hakkında. O sırada Hürkandan hiç beklemediğim bişey yaptı. Hürkanın yemeği bitmiş ve benim tabağımdan almaya başlamıştı iste o an şaşırmıştım.

E:napiyon amcik kendininkini bitirdin benimkine mi dald-

Herkes gülmeye başladı Hürkan'da sırıttmıştı. "Kesin yanlış anladılar ya ben bunları biliyorum of ." Dedi içinden.

E:ne gülüyosunuz ya ben lavaboya gidiyorum of.

Diyip masadan kalktı. Lavaboya ilerledi.

H:bende bi gidiyim lavaboya.

Diyip o da Emre'nin peşinden yürümeye başladı.
Emre bunu farketti ve daha hızlı yürümeye başladı. Neyse ki eninde sonunda lavaboya o da girecekti.
Emre lavaboya girip yüzüne su vurdu biraz kızarmıştı. Tam lavabodan çıkacakken Hürkan içeri girip Emre'yi duvara yasladı. Emre kulaklarına kadar kızarmıştı.

H:noldu utandın mı?

E:n-ne alaka niye utanıyim

Derken Hürkan geri çekildi ve elini yüzünü yıkadı. Hürkan bunu yaparken emre çıkmıştı bile. Masaya yürürken toparlandıklarını gördü.

E:gidiyor muyuz?

A:evet, hadi herkes arabalarına.

E:akşam bana gelin video çekeriz hem.

A:olur, size uyar mı?

K,Er,M,Ö: evet.

Hürkan hala ortalıkta yoktu. Herkes evine dağılmış ama emre hala Hürkanı bekliyordu.

E:tuvalete mi düştü bu? en iyisi gidip bakiyim.

Emre lavaboya doğru gider kapıyı açtığında manzara karşısında yerle bir olur.

E:Hürkan, iyi misin niye ağlıyorsun?

H:iyiyim ben bişeyim yok.

Hürkan ona soğuk yapıyordu, buna karşı yüzü düştü ama belli etmemeye çalıştı.

E:görüyorum mal değilim ben Hürkan ağlıyorsun ve ağlamanın sebebinin ne olduğunu bilmiyorum anlatabilirsin kardeşler herşeyi birbirine anlatır dimi?

"Kardeşler" derken içi bi garip olmuştu ama bunu yapması gerekiyordu sonuçta Hürka'nın iyiliği için.
Hürkan hala cevap vermiyor napıcam ben, en iyisi Ali ye mesaj atiyim.

Gay Ali

Siz:
Ali Hürkana bişey olmuş biz hala restorandayız ve bana ne olduğunu anlatmıyor napıcam?

Gay Ali:
Geliyim mi ben, bana anlatır mı sence?

Siz:
Bilmiyorum Ali ama çok telaşlandım gel sen.

Gay Ali:
Tamam geliyorum ben.

***
İlk bölüm böyle oldu ve bu işi sevmeye başladım devam ettiricem inşallah beğenirsiniz.

mengola,, mengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin