zengo olmasa olmaz

3.8K 313 577
                                    

~ 🐢 ~

Üstündeki öküz kadar ağırlıkla başım çatlar gibi gözüme giren güneşle açmıştım gözlerimi.

Üstümde her zaman ki gibi Han Jisung yöntemi ile uyandırma taktiğini sergileyen Jisung ile sabahın ilk göz devirmesini sunmuştum koyduğumun hayatına.

Jisung'u seviyordum ama çok fazla göz devirmeme sebep oluyordu ve onun yüzünden gözüm çıkabilir.

Dün yurda nasıl geldiğimi bile hatırlamıyorum. Ciddiyim. Tek hatırladığım dün ki adam ve yorgunlukla yatağa kendimi atmam.

"Feliiix gözün açık uyuyorsun kallllk~" Jisung'un sesi ile düşüncelerimden ayrılıp elimin tersi ile gözümü ovmaya başladım.

"Ji kalk"

"Bebek gibisin Lix, her neyse kalk kahvaltı edelim"

"Önce sen üstümden mi kalksan acaba" gülüp üstümden kalkan Jisung'un dolgun poposuna bir tane şaplatıp ayağa kalktım.

"Felix kaç kere dedim şu kalçamı elleme diye"

"Neden"

"Nedeni mi var utanıyorum" diyip dudak büzdü. Ayağa kalktığım gibi karşısına geçtim ve büzdüğü dudaklara tüy kadar hafif bir öpücük kondurdum.

"Benden mi utanıyorsun Ji? Beraber duş alıyoruz saçmalama istersen" dediğime karşılık olarak ve öpücüğüme karşılık olarak gülmüş ve beni yanaklarımdan tutup bu sefer o dudaklarımı öpmüştü.

Jisung ile ilişkimiz diğerlerinden farklıydı. 18 yıldır aynı odayı paylaşıyor, beraber yiyip içiyor büyüyorduk. Biz birbirimizin ailesiydik. Diğer arkadaşlıklara olan bir farkımız var. Görünmez bir ip ile birbirimize bağlıdık. Ve o ip koparsa emin olun ki bir ölüden farksız hissederdim.

Öpücüklerimiz ve temaslarımız ise sadece bir kaç yıl önce meraktan dendiğimiz çocuk aklından kalma bir alışkanlık.

"Peki peki utanmıyorum şimdi git elini yüzünü yıka sonrada gel yemek yiyelim çok açım" kafa sallayıp ortak kullanım olan lavaboya gitmiştim.

İşlerimi hızlı hızlı bitirip aşağı katta kahvaltı için beni bekleyen Jisung'un yanına indim.

Jisung ikimize de yiyecek birşeyler koymuş öylece benim gelmemi bekliyor olmalıydı. Arkadan yavaşça gelip arkasından sarıldım.

"Neden yemeğe başlamadın" arkadan habersizce sarılmam ile ağzımdan minik bir çığlık çıkmıştı.

"Lix ödümü kopardın it!"

Kıkırdayıp yanına usluca oturdum ve yemeğime başladım.

Yemeğimizi bitirip odamıza geri dönmüş ve boş boş oturmuş ardından ben yatağıma oturup kitabımı okurken Jisung ise bana her gün anlattığı hayallerini anlatıyordu.

"Jisung artık sussan mı Varis'in Ada'ya ne dediğini tam 3 defa okudum ama bi bok anlamadım"

"Bakim"

"Yo"

"Aman be çokta meraklıydım zaten senin kilibiği üldürme'ne"

"Şimdi bende seni öldürürüm görürsün" diyip mükemmel kitabımı bir kenara fırlatarak Jisung'un üstüne atlamış ve şakacıktan onu boğmaya başlamıştım.

"Çocukla- AYRILIN HEMEN!" Bayan Young'un hızla kapıyı açması ve bağırması bir olmuştu. Uyarısı üzerine Jisung'un üzerinden kalkmış ve efendi bir duruş sergilemiştim. Salak Jisung ise hala ayakta durmaya çalışıyordu.

"Buyrun bayan Young"

"Sen Felix birisi var çok istekli yani ne diyeyim seni sahiple- AMAN evlat edinmek istiyor" kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalkmıştı. Birisi beni evlat edinmek istiyor ve beni ailesinin bir parçası yapmakta ısrar ediyordu. İlginç.

Kim olursa olsun gitmeyeceğim.

"O zaman söyleyin umudu kessin çünkü burada kalıyorum"

"Saçmalama Felix! Kos koca Hwang Hyunjin seni evlat edinmeye geliyor üstüne üstlük elimize tonlarca para sayıyor ve sen keyfinin kâhyası istiyor diye burada mı kalacaksın"

"Bakın bayan Young benim Ji'den başka kimsem yok onsuz bir hiçim o benim tek ailem onsuz yapamam anlıyor musunuz?"

"Bak Felix eğer gitmezsen seni zorla gönderirim bu bir iki ise sence kalacağım derken kalabileceğini mi düşünüyorsun?" Göz devirdim ve Jisung'un tepkisini görmek için arkama döndüm. Gözleri doluydu ama bunun mutluluktan olduğu gayet belliydi. Geri bayan Young'a döndüm.

"Gitmek iste-"

"AY! Felix saçmalama kos koca Hwang Hyunjin diyor! bayan Young en zengin iş adamlarından biri seni istiyor. Pardon ama sen bunu kabul etmeyecek kadar salak mısın" evet.

Bilmediğim bir adama zengin diye gidecek biri miyim ben. Biraz düşününce evet öyle biriyim.

"Felix Jisung çok haklı. Onu bunu bırakta gel kağıtları imzala. Ciddiyim istediğin zaman Sung'u görmene izin verecektir o adam " ikna edici...

"Peka-" diyemeden üstüme Jisung'un atlaması ile gülmeye başlamıştım.

Zengin olmasa vallahi kabul etmezdim.

-



Daddy? - {HyunLix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin