basılmak nedir bilir misiniz?

3.2K 307 275
                                    

~ 🐢 ~

Yarım saattir Bayan Young'un odasında bir şeyler imzalamam gerektiği için mal gibi duruyordum.

Genelde bu yasal olur ve bir insan hiç bir çocuğu onu tanımadan alamaz. Yani şöyle ben şuan tanımadığım birinin evine gideceğim ama bu böyle olmamalı. En az 2 yıl boyunca o kişiyi tanımam gerekiyor. Bana yurttan bakması ve onu tanımam gerekiyor.

Ama ben şimdi daha az önce adını duyduğum zengin bir adama gidiyordum. Neyse zengo ya her şey hal olur.

Normal şartlarda Jisung'tan ayrılmam zor olurdu ama o kararı vermiş beni zaten Hyunjin denilen adama gözü kapalı satmaya karar vermişti.


Merak ettim şimdi adamı. Zenginler genellikle yakışıklı olur ama beni evlat edindiğine göre yaşlı olmalı. Neyse olsun yakışıklı oğlu falan vardır. Harbi olum ben hiç büyük yaşta Hyunjin adında birini duymadım.

"Şey Bayan Young şu Hwang Hyunjin kaç yaşında?"

İki saattir karıştırdığı dosyadan kafasını kaldırıp bana dik dik baktı.

"Şu Hwang Hyunjin mi?!?!? Şu mu?!?!?!?" Gözünden ateş fışkıracak gibiydi.

"Ona bir eşya gibi 'şu' diyemezsin Felix kendine gel! O yakışıklı, zengin, asil, zeki, kibar harika biri...Ve 26 yaşında" başta bir prensi anlatır gibi anlatıp sona doğru ise sesi cadı gibi çıkmıştı.

Genç olmasını beklemiyordum. Yani gençti ama benden 8 yaş büyüktü. Merak ettim şahsen bu Hwang çok yakışıklı zengin Hyunjin kim?

(...)

18 yaşına bastığım için boş boş kendim için izin kağıtları imzaladıktan sonra bayan Young beni odama yollamış ve eşyalarımı toparlamamı istemişti. Bu ne? Hemen böyle kovar gibi gönderiyordu beni. Ve bir çocuk evlat edinirken neden para alıyor bu karı?!

Jisung ile eşyalarımı toparlayıp boş yatağımın üzerine oturduk.

"Neyi bekliyormuşsunuz?"

"Hyunjin midir nedir onun belgeleri imzalamasını" 

"Hmm öyle mi...Felix?... ben sensiz nasıl uyuyacağım...?"

"Bunu şimdi mi düşünüyorsun. Bunu 2 saat önce Felix salak mısın derken hatırlasaydın ya!' diyip sahte bir trip attım.

"Tamam tamam gel" diyip başımı kucağına koyup saçlarım ile oynamaya başlamıştı.

"Hatırlıyor musun Lix... Saçlarını boyamamak için ne kadar çok çırpınmıştın. Saçım kahverengi ve öyle kalacak diyordun"

"Boyattıktan sonrada aynanın karşısından ayrılmamıştım."

"Evet... İstemiyorum Ji seninle aynı kalsın istiyorum demiştin... senin içinde ben boyamıştım..."

"Ama şimdi saçlarım siyah "

"Evet..."
Arada gülüyor arada burnunu çekiyordu. Bu adama dayanamıyordum cidden.

Başım hala kucağındayken kollarımı kaldırıp boynuna getirdim ve onu yavaşça kendime çekmeye başladım. Tam olarak ortada dudaklarımız buluşacakken kapının açılması ile öylece kalmış ve kapıya bakmıştık.

Kapıda duran adamın arkasından bayan Young'un gelmesi ile tam olarak bu yakışıklı adam ve bayan Young tarafından basılmıştık...

-

Daddy? - {HyunLix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin