Capitolul 26

1.4K 131 21
                                    

Lacrimi... degeaba speri ca le-ai pierdut, ca se vor epuiza cu timpul, ele vor fi mereu acolo pentru a cadea iar si iar. Si cateodata simti ca nu mai poti, ca nu mai ai forta, ca nu mai ai putere. Simti ca nu mai vrei sa suferi, dar o faci... Insa cand ai prietenii aproape, pe cineva aproape, caruia sa ii pese, e mai usor sa trece peste durere. Simti ca nu esti singura, ca nu lupti singura cu durerea... Vezi ca si ei sufera cu tine, ca si ei iti iau din durerea ta, dar incearca sa o faca sa dispara... Si reusesc.

Zilele astea am incetat sa mai plang, nu e de parca nici nu mai puteam din cauza lu' Cal si Mikey care ma faceau mereu sa rad. Mai plangeam rareori, cand aveam cosmarul ala care il am mereu cand dorm, sau cand imi aduc aminte de Ashton. Baietii incearca sa ma faca sa uit si cu ajutorul lor mi-am dat seama ca nu merita lacrimile mele ca nu merita suferinta mea, durerea mea, pe mine. Nu a stiut sa ma aprecieze... M-a pierdut.

Mikey: Puiut, esti in regula? Ma intreaba ingrijorat in timp ce ma mangaie pe cap. Am adormit in poala lui, el stand rezeman de spatarul patului. Se pare ca iar m-am trezit din cosmarul ala.

Cal: Vane...ssa... Esti, ok? Intra Calum rapid pe usa, si ma intreaba printre gafaituri. Imi face semn sa stau si se prijina putin de genunchi sa isi revina.

Mikey: Tu ce mai ai? Il intreaba cu exasperare.

Cal: Am auzit-o pe Vanessa tipand si am alergat pana aici... Inca mai gafaie putin.

Eu: L-am... l-am vazut... Spun in soapta cu vocea usor tremurand. Amandoi s-au uitat socati la mine. L-am vazut, reped si imi pun mana la buze in stare de soc.

Cal: Pe cine ai vazut? Se napusteste asupra patului, asezandu-se pe el si luandu-mi mana intr-a lui.

Eu: Baiatul din cosmar... Pe el l-am vazut, reusesc sa ii mai lamuresc dupa ce mi-am mai revenit putin. Era... era Luke.

Baietii ma privesc cu uimire si nu mai pot spune nimic. Ii inteleg, nici mie nu imi vine sa cred. Luke?! De ce l-as visa pe Luke asa? De ce ne-am spune ca ne iubim? Si cel mai important... De ce nu e Ashton? In tot acest timp am crezut ca e el. El a fost iubitul meu.

Cal: Eu ti-am zis ca iti place de el, am avut dreptate, spune cu mandrie, insa palma data de Michael l-a mai calmat. Pentru ce a fost asta?

Mikey: Nu avem timp de tampe...

Eu: E imposibil! Il intrerup si spun cu exasperare in timp ce ma ridic din pat si dau ture de camera ca sa imi pun gandurile in ordine. Nu are cum! Visele astea le aveam si cand eram impreuna cu Ashton si il iubeam. Nu are cum sa ii spun in vis lui Luke ca il iubesc, pentru ca nu e asa. Nu are logica. Nu are cum sa fiu indragostita de Luke! Ii urlu in fata lu Cal care m-a oprit si incearca sa ma calmeze.

Mikey: Puiul meu, o sa fie totul bine. O sa vedem daca tu chiar il placi fara sa vrei. Acum hai sa uitam de asta si sa ne calmam.

Dupa toata criza facuta de mine, care apropo a mai tinut jumatate de ora, l-am trimis pe maimutoiul ala de Cal sa imi aduca ciocolata si am barfit toti trei. Parca era o seara a fetelor. Am aflat ca Emily si Luke s-au despartit. Dintr-un motiv ciudat m-am bucurat sa aud asta... Oare? Nu, doar am fost fericita ca angajatul meu se va dedica muncii intr-u' totul acum ca nu mai are cine sa il distraga.

Am mancat multa ciocolata si am ascultat povestile de groaza ale lui Calum. Eu cu Mikey tresaream si ne imbratisam foarte strans in brate, iar clovnul ala nesuferit mai facea si "efecte 4D" ciupindu-ne cand nu eram atenti. Dupa toate povestile si sperieturile lui nu a scapat fara o bataie zdravana cu perne.

Dupa micul razboi cu perne, camera era plina cu fulgi, iar noi trei stateam intinsi pe pat obositi si uitandu-ne pe tavan inca chicotind usor.

Mikey: Mititico, ma bucur ca ai ras azi. Imi ia mana intr-a lui si imi da un pupic pe frunte. Calum vazand asta a devenit serios si s-a ridicat in fund uitandu-se la noi. Si parea ca se... gandea? Asta e fata lui cand se gandeste? Seamana cu un babuin in calduri.

Cal: Ok, care este treaba cu voi doi? Cum de sunteti asa apropiati?

Mikey: Ea este ca o sora mai mica. Se uita la mine cu ochii aia mari si draguti reusind sa scoata de la mine un zambet.

Eu: Ne cunoastem de cand eram mici. Eu aveam 4 ani si el 5 cand ne-am intalnit pentru prima data. El era fiul unui nou servitor al parintilor. Ne-am intalnit, ne-am jucat si ne-am imprietenit rapid. Zambetul mi-a acaparat fara in timp ce povesteam asta, iar Michael m-a strans in brate.

Mikey: Te iubesc mult, pitica meaa! Urla ca un desreerat si ma strange si mai tare in brate sufocandu-ma.

Eu: Si eu... Dar... Mik... Mikey... Ma sufoci! Cand observa asta imi da drumu si chicoteste.

Cal: Stii pe cine altcineva ai mai putea iubi? Face dansul ala din sprancene, care apropo il face mai bine Luke. Ce naiba am zis? Vanessa revino-ti. Pe Luke, continua cu aceeasi privire cu subinteles.

Eu: Nici gand. Raspund si imi dau ochii peste cap.

Mikey: Daca nu il iei tu, il iau eu. Ai vazut doar ce sexos e? Cu ochii aia calzi si albastrii parul ala al lui in care m-as juca toata ziua si piercingul ala de care l-as trage. Vaii si ce buze sarutabile. Si ce par perfect, e prima persoana careia nu i-as schimba nimic la par. E pacat sa irosesti asa bestie sexy. Aa da si cu spatele lui cel...

Eu: Ok, ok, am prins ideea. Gata Mikey. Il intrerup nesuportand sa imi readuca aminte de perfectiunea aia de baiat. Ok, recunosc, mi se pare frumos... Bine, bine, perfect, dar asta nu inseamna ca il plac. E o diferenta nu?

Cal: In numele pinguinilor lui Luke, ce naiba a fost aia? Spune exasperat Calum, aducandu-ne pe mine si prietenul meu cel mai bun din visele cu Luke zburand pe unicornii rozi din capurile noastre. Nu stiu cum as putea descrie starea lui: parea speriat, confuz, traumatizat, amuzat... Si toate astea in acelasi timp. Saracu!

Eu: Mikey e gay! Am spus atat de simplu, reusind sa il fac pe Cal sa ramana cu gura cascata, la propiu. Eu si Michael am inceput sa radem lasandu-se corpurile pe spate de ras.

Cal: Nu o sa te indragostesti de fermecatorul de mine, nu? Se da mai in spate speriat facandu-ma sa rad si mai tare. Credeam ca o sa iasa afara si din casa.

Mikey: Neah, nu esti asa frumos. Spune doar ca sa il oftice, reusindu-i.

Cal: Cum adica? Stim cu totii ca o sa ajungi sa nu imi poti rezista. Vine spre noi si incearca sa para cat mai irezistibil si sa ii atraga atentia lui Mikey ca sa ii arate ca nu are dreptate. Toate scena din fata mea m-a facut sa ma amuz si mai tare. Va fii o seara lungaa...

--------------------

Hey lume! Am postat mai greu, stiu... Huiduiti-ma daca vreti! Dar 4 zile la rand am avut numai teste, teze si examene. PATRU ZILE!! Astia nu au avut mila cu mine :((( Stiu capitol plictisitor si monoton... Aiurea... Va dau voie sa ma bateti, dar nu dati la fata, ok? Eu tot va iub paa. :)) ❤

My boss ~ Luke HemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum