11

136 17 3
                                    

Yazar~

İkilinin kavgası azda olsa durmuştu.İnui'nin dediğine göre bir hafta sonra çeteler arası kavganın başlayacağını söyledi.Bu durmu Chifuyuyada anlattılar ve sırf mavi irsler kabul ettiği için onunda onayını aldılar.Fakat mavi irislerin içinde korkudan çok panik ve benzeri duyguların yanı ısra sevdiği adamı düşünemeden edemiyordu.Bu durum Koko'nun ilgisini çekti ama bir şey söylemedi...

Takemichi, bu düşüncelerden kurtulmaya çalıştı ama nafile ne denerse denesin  bir türlü sevdiği adamı unutamıyordu...

Takemichi önündeki şekerlemeleri yemekten bile mutlu olamıyordu kendini rahatsız hissediyordu.Bu duyguları daha ne kadar sürdürecekti aklı almıyordu.Ona sevdiği insan tehşisini koydu ve ona ciddi anlamda sevmeye başlamıştı.Fakat sevdiği çocuk kendisini tanımadığı için hayal kırıklığına batıyordu.Sanki aşk bir bataklıktı bu bataklıkta batıyordu dururdamıyordu yada dahada batmak istiyordu.

~Aşkında kaybolmak istiyordu ama iki sevende farklı dünyaların insanlarıydı birbirlerini tanımayan insanlardı..~

Takemichi en sonunda hayal dünyasından çıktı ve etrafına bakındı herkes mutluydu...

Kendisi ise mutsuzluğun oğluydu kendini mutlu gösteremeye çalışıyordu ama nafile.~Kendisi mutsuzdu~.Bazı yalanalr saklanamayacak kadar yalandı.Kendisi için neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlayamıyordu.Tek düşündüğü sorunlarıydı,bu sorunalardan nasıl kaçması gerektiğini anlamaya çalışıyordu ama ne kadar kaçarsa kaçsın sanki salgın hastalığı gibi dahada bulaşıyordu.

mavi irisler mutluluğu temsil ediyordu lakin bu mutluluğa kendisi ulaşamıyordu.Kendisi geliştirdiği ilacı herkese kullandı ama bu mutluluktan kendine ayırmayı unuttu..

İNSANALRI DÜŞÜNMEKTEN KENDİNİ UNUTTU

Tüm gözler mavi irise kaydı.Üç gençte karşılarındaki çocuğa bakmalarını sürdürüyordu.Mavi irisler düşüncelere daldığından gerçek hayatı unuttu...

Hastalığı nedeni ile bayılma gibi davranışları vardı...

Mavi irisler gerçek dünyaya döndü fakat nefes alamıyordu.İki eliyle nefes almaya çalışıyordu ve hareketin ardından yanındaki üç gençte panikledi...

Mavi irisler en son gördüğü şey onun için endişeye giren iki genç ve panikle telefonda konuşan Kokoyu gördü...

Yey uzun zamandır yazmıyordum
Hehe yazdım 5 oyda öbür bölümü atıcam

Denizler Kadar Parlak/TakemikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin