Odun Bey - 8

27 1 0
                                    

Bak o gün ceylinle aramda bişey yoktu diyorum dedi mert.

Geç lan o günü başka neyse derdin söyle yoksa hadi yürü dedi tahsin.

Bak suyla konuşurken ağzından kaçırdı aramızda kalsın burcu seni seviyormuş bak üzme kızı senin sevdiğin biri var biliyorum ama bişey derse kırma dedi.

Sevdiğin mi var dedi mert hayır hayır yapmayın akmayın göz yaşlarım nolur.

Sen nerden biliyosun lan sevdiğimi dedi tahsin hiddetle

Dayanmak istemiyorum duymak hiç istemiyorum hemen terk ettim orayı.

Koşarken insan rahatladığını hissedermi sonunda tıkanıp nefes alamayacağını bildiğin halde oluyo ama koştum koştum nereye gittiğimi bilmeden sonunda başıma ne açılacağını bilmeden.

Bir ara sahile yaklaştım sonrası bulanıklaşıyo kafamda tam hatırlamıyorum dizlerim bünyemi kaldıramamaya başlıyo bayılmak dedikleri şeyi yaşıyorum.

Ona bisey olmıycak su sakin ol bak uyandığında seni böyle görmemeli lütfen dedi tanıdık gelen bir ses.

Gözlerimi açarken etraf yavaşça netleşti ablam mert su murat abi hepsi yüzüme bakıyo ablam kendime geldiğimi gördüğü gibi koştu yanıma elini tuttu.

Canımm iyi misin ablam dedi

İyiyim ablam yok biseyim noldu bana dedim.

Bayılmıssın canım yol ortasında allahtan yoldakiler seni getirmişte hemen toplamıssın kendini dedi ablam baygınlık denilen sürede ne yaptığımı hatırlatarak.

Ne zaman gidiyoruz dedim bıkkınlıkla evet burayı sevmiyorum iğrenç bi kokusu var ayrıca hastaneyi kim sevebilir ki helede 2 -3 ay sürekli krizlerle geldiyseniz .

Birazdan dedi doktor gelip bir kaç fıs fıs verdi ve çıkabileceğimizi söyledi zaten bizimde durmaya niyetimiz yok diye attık kendimizi eve.

Eve geldikten bi süre sonra su ayaklandı gitmeye mert ve abisi de ablamda onlarla çıkarak ilaç almaya gitti.

Ve şimdi kafa dinleme zamanı.
Hazır burada ablamı bekliyoken biraz daha kendimden bahsediyim anası babası İzmirde yasayan ablası Tekirdağ da okul kazandığı için buraya yerleşmiş biriyim evet maalesef annemlerden biraz uzakta yaşıyoruz ama ablam var onunla idare ediyoruz.
Ablam benden benden 3 yaş büyük şuan o üniversite 3 te ben lise sondaysam babam annemden kaç yaş büyük?
matematikle pek aram yokturda

Öyle lüks zengin bir aile çocuğu değiliz hava atacak kadar paramızda yok ki olsa da öyle bişey yapmam.
Ablam hem çalışır hem okur birazda aile desteği ile geçinip gideriz.

Ablamm ben geldim dedi sevinçle ne güzeldir dimi evde birini beklemek yada birinin beklediğini bilerek eve girmek.

Ablam diyişine kurban bee dedim dalgayla kıkırdarken.

Ahh aslında tam bir dövelesi kişiliğin var ama kardeşsin yapcak bişey yok diyerek sarıldı işte o an değer dedim ailem için herşeyden çok yaşamaya değer dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Odun BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin