היי!
פאנפיק חדש שאני מתחילה לתרגם.
אני אתחיל בזה שאני ממש מצטערת על העיכוב הענק. התכנון היה לתרגם פאנפיק על טבעי אבל היה קצת בעיה עם האישורים. אני לא מוותרת ועדיין בודקת לגבי זה אבל בנתיים החלטתי להתחיל פאנפיק חדש. אני יודעת שמישהי בעבר התחילה לתרגם אותו אבל הפסיקה אחרי 2 פרקים. טוב די, חפרתי מספיק.
תהנו❤️-
"אז ספר לי שוב מה אנחנו הולכים לעשות בקיץ הזה?"הארי מסובב את ראשו כדי להביט בנייל עם משקפי השמש שלו.
"כלום. אנחנו לא נעשה כלום."
"זה בדיוק מה שרציתי לשמוע." נייל מגחך ונשען לאחור בכיסא הנוח שלו.
ברברה נושפת בחוסר הסכמה. "לא עשינו כלום בשבוע האחרון ואני בטוחה שאני יקבל בסוף מכת שמש."
"אוי, אל תהי כל כך דרמטית ברב, סיימנו את הלימודים לפני פחות משבוע. זה מגיע לנו." הארי אומר שהוא מושיט יד כדי לתפוס את המשקה שלו מהשולחן.
"הארי, בבקשה. שנינו יודעים שב'לעשות כלום' אתה מתכוון לשבת סביב הבריכה כל היום, לשתות את המוחיטו שלך ולהסתכל על עובד הבריכה החדש."
שלושתם מסובבים את ראשם בו-זמנית לעבר האדם המדובר, שכרגע מתכופף עם רשת הבריכה (של הניקוי), ומנסה לחלץ את מה שנפל ולא היה שייך לבריכה.
"הוא אפילו לא עובד בריכה - אני מתכוון, תראו את הקעקועים האלה. הוא ילד בריכה. ילד בריכה חטוב". הארי אומר, לא מסיר את עיניו ממנו.
אביו שכר את זאין שבועיים לפני כן, כשהם סוף סוף הורידו את כיסוי הבריכה. חוץ מהקיץ, הסיבה לפתיחת הבריכה (הסיבה שאביו לא היה מודע לה - הארי אמר לו שהוא רוצה שהבריכה תפתח ותתוחזק כי הקיץ עומד להתחיל והוא רוצה עוד כמה שבועות של רגיעה לפני הקולג׳) הייתה המסיבה שלאחר סיום הלימודים שהארי ערך והזמין יותר ממחצית מהאנשים משכבתו הקודמת.
מסיבה שגרמה לפגיעה בשולחן הקפה מזכוכית שלהם בסלון, בחלון בחדר של אביו וחור בקיר במסדרון למטה.
האשימו את הארי שחשב שהוא יהיה מגניב אם הוא 'לא יעשה שום דבר מעניין או מרגש', כפי שנייל ניסח זאת, אז הוא ערך את המסיבה כשאביו לא היה בבית. אבל ברגע שהוא חזר הביתה, וראה את המצב הכאוטי שבו נמצא ביתו, הוא מיד חזר מהבטחתו לקנות להארי מכונית שיגיע לקולג׳.
YOU ARE READING
Bring Your Body Baby-מתורגם
Romance- הסיפור מתרחש בקיץ 2015. הארי בן השמונה עשרה שונא לרצות אנשים שלא יכולים להיות שלו. ולואי הכדורגלן בן העשרים ושלוש אוהב לפלרטט עם אנשים למרות שזה אף פעם לא אומר שום דבר. - היי! פאנפיק חדש שאני מתחילה לתרגם אחרי הרבה זמן. מקווה שתאהבו. תהנו❤️ *קט...