Süleyman Hürrem, İbrahim, Mahidevran, Hatice ve 28 diğer kişiyi ekledi.
Grubun profil fotoğrafı (Medya) değiştirildi.
Süleyman: Hepiniz xoş geldiniz.
Mahi: Merhaba hünkarım, bu grup neden kuruldu ki?
Süleyman: Ben öyle uygun gördüm
Hürrem: Canımın sultanı Sülüman, hoş buldum.
Mahi: Geldi yine yavşak|
Süleyman: Mahidevran, laflarınıza dikkat ediniz, zira ben Airo WhatsApp kullanıyorum.
Mahi: Bağışlayın beni hünkarım.
Valide Sultan: Aslanım, neden kurdun bu grubu?
Süleyman: Artık önemli konuşmaları hepinize buradan duyuracağım Validem. Senin grubu okumana pek gerek yok, Daye hatun burda, o seni haberdar eder.
Valide: Tamam. Aman Daye gözünü dört aç.
Daye: Siz hiç merak buyurmayın sultanım.
İbrahim: Merhaba hünkarım.
Süleyman: Merhaba.
Hürrem:
Hürrem: Telefonumdakı fotoğrafları siliyorum, bu sizde dursun, sonra atarsınız bana.
Mahi: Tabi canım, kesin öyledir.
Sümbül Ağa: Sultanların en parlağı, telefonumda sizin fotoğrafınıza her zaman yer var.
Mahi: Demek öyle Sümbül. Dur ben senin telefonun için yeni bir foto daha atayım.
Mahi:
Mahi: Bakın bakalım Gülşah kimi mesai saatinde gıybet yaparken yakalamış.
Daye: Çok ayıp.
Sümbül: Haşa sultanım, sadece işlerimizi konuşuyorduk.
Nigar: Mesai saatinde Gülşah'ın elinde telefon ne arıyordu acaba? Onu soran yok tabi.
Mahi: Hadsiz, ne demek istiyorsun sen? Ne gıybet yapıyordunuz onu söylesene.
Hürrem: Kendileri gıybet yapmiyorlardı sultanım, ben Sümbül ağaya Nigar kalfadan bir şey rica etmesini söylemiştim.
Sümbül: Hele şükür.
Mahi: Bu söylediğine inanmamı beklemiyorsun herhalde Hürrem.
Hürrem: O sizin kendi tercihiniz sultanım, mesai saatinde elinde telefonla dolaşan da sizin hizmetçiniz.
Mahi: Haddini bil, ne diye benimle böyle konuşursun?
Hatice: Kesin şunu.
Hürrem: Sultanım.
Hatice: Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz? Saraydakı çoğu kişi okuyor bu mesajları. Kendinize gelin.
Mahi: Haklısınız sultanım, bağışlayın beni.
Hatice: Bir daha böyle hadsizlik görmeyeyim, yoksa ikinizi de gruptan atarım.
İbrahim:
Bu mesaj silindi .
Sümbül: Bu gözler daha neler görecek acaba?
Hürrem: Benim midem kaldırmayacak kesin|
Hatice: Yanlış yere attın İbrahim 😊
İbrahim: Özür dilerim sultanım.
Hatice: Önemli değil ☺️
Süleyman: O sırada Airo WhatsApp kullanan bne
İbrahim: Hünkarım, siz daha uyumadınız mı?
Süleyman: Uyku tutmadı İbrahim
İbrahim: İsterseniz cennetten bir huri sizi neşelendirsin bu gece.
Sümbül: Ahem ahem, hır kısın içinde.
Süleyman: Lüzum yok, bu gece Hürrem için hazırlamaya başladığım kolyeyi bitirmeyi düşünüyorum. Zira yarın onu prensese vermem gerekiyor.
Hürrem: Wtf?
Mahi: Ya, işte böyle kalırsın.