פרק 2

692 80 85
                                    

עוד פרק!
פרק שני להיות, מצטערת על השעה:/
תהנו❤️

-
"הארי."

"לך מפה."

"השעה תשע בבוקר, אתה צריך להגיע לעבודה בעשר". אומר נייל כשהוא סוגר את דלת חדרו של הארי מאחוריו.

"אני לעולם לא אעזוב את המיטה הזו. תגיד לאבא שלי שיגיד לואן חאל שאני לא חוזר".

"השתגעת לעזאזל?!" נייל צועק וכורע על המיטה, מוריד את השמיכה מראשו של הארי. "מה נכנס בך?"

"למרבה הצער, אף אחד כבר זמן מה."

נייל מגחך לרגע לפני שהוא לוקח את התפקיד הרציני של חבר מודאג.

"ברצינות, הארי."

הארי נאנח ומתגלגל על ​​מיטתו, משפשף את עיניו כשהוא בוהה בנייל. "איך נכנסת לבית שלי?"

"זאין נתן לי להיכנס. אל תנסה לשנות נושא."

"אוף, בסדר." הוא מתיישב. "תן לי להתלבש קודם ונוכל לדבר במטבח עם קפה."

נייל חיכה שיתקלח במהירות ויתלבש, לפני שהם עשו את דרכם למטה. הם התיישבו ליד השולחן במטבח עם צלחת קרואסונים וכוס קפה. הם אוהבים להעמיד פנים כאילו הם שני אנשי עסקים מבוגרים.

"אז, לואי טומלינסון, נכון?" הארי מתחיל בפה מלא. "אני לא יודע אם אי פעם ראית אותו בחיים האמיתיים, כנראה שלא, אבל יש לו את התחת הכי טוב בעולם. והוא פאקינג בכושר מצוין."

"ואתה לא רוצה לחזור לעבודה כי...?"

"כי הוא תפס אותי בוהה בתחת שלו. ושולח לך תמונות. הוא הקניט אותי על זה, נייל. אני אני כל כך נבוך שאני אפילו לא יכול- פשוט לא."

"אתה רציני? הוא לא איים עלייך, זה אומר שהוא אוהב את תשומת הלב."

הארי קובר את פניו בידיו. "ברור שאני לא יכול ליצור איתו קשר עין יותר לעולם. ויש לו עיניים מדהימות. כמו התחת שלו. והפנים."

"אלוהים, הארי, תפסיק לזעוף. אתה יודע מה אתה צריך?"

"תאיר את עיניי." הארי עונה בסרקזם וקם לשים את ספל הקפה שלו בכיור כדי שסטפני, המשרתת שלהם, תוכל לנקות אותו כשהיא מגיעה.

"אתה צריך לצאת מהבית, לבלות. אני חייב ללכת עכשיו, אחרת אמא שלי תהרוג אותי על שלא קיפלתי את הכביסה שלה, אבל זה סגור. יוצאים לבילוי קבוצתי ביום שישי."

"אבל אני-" הארי מתחיל, לא בטוח אם הוא רוצה לצאת או לא. זה כנראה יעשה לו טוב, אבל יחד עם זאת, אין לו חשק להיות חברותי עכשיו. או לשארית חייו בעצם.

"אני לא שומע אותך!" נייל צועק וטורק את הדלת הקדמית מאחוריו.

זאין נכנס למטבח עם חיוך על פניו. הוא בלי חולצה, שוב, והארי תוהה למה הפכו חייו. מעולם לא היה לו כל כך הרבה מזל ובו בזמן מזל רע בכל חייו.

Bring Your Body Baby-מתורגםWhere stories live. Discover now