( x'in konuşma yerleri o yakalandıktan sonra cinayet dedektifi ile arasında geçen konuşmalar)
Pete:
Bu sabah ortam çok durgundu. Herkesin kafası karışmıştı.İşin içinden nasıl çıkacaktık. Bir planımız vardı ama o da işe yaramamıştı. Birçok tanık geldi ve hepsi farklı kişileri suçladı. Bu işi gizli mi yapmalıydık yoksa toplumu haberdar mı etmeliydik. Basına söyleyip işleri daha da büyüktürdük. Ama katil bunu öğrenir. Bulunduğu noktayı terk ederdi. Elimize hiçbir şey geçmezdi. Suçlu başka bir yere gidip işlediği cinayetlere devam ederdi.Birden ihbar geldi. Emiri veren müdür beydi.
-"pete bugün Washington'ın doğusunda tekamoya gideceksiniz "
-"tamamdır"
-"vegas diğerlerini çağır yola çıkalım "
-"ne oldu önemli bir şeyler mi bulmuşlar "
-"bilmiyorum vegas, gidince öğreniriz"
Vegas başını hafifçe sallayarak tamam dedi. Tay ve kim de geldikten sonra yola çıktık.
Ortaklarım ile beraber göreve başlarken Radyoda tekamoyada bazı kalıntıların bulunduğu söylendi. Vegas ile birbirimize bakıp işte bu, bu zamana kadar aradığımız şey buydu. Gaza basıp arabayı daha da hızlandırdım. Avımı yakalayacaktım sonunda.Vegas:
Pete git gide kendini daha da toparlıyordu. Kendine güveni gelmişti. Ve o caniyi yakalamak için gözünü karartmıştı. O benim pete'im di isterse herşeyi yapar. Kimse onun karşında duramaz. Pete çok heyecanlıydı. Tekamoya vardıktan sonra arabadan indik. Pete'in yanına gittim.Elimi yüzüne götürüp:
-"her zaman kendine böyle güven, ben her zaman yanındayım"
Pete gülerek yüzünü tuttuğum elime yüzünü yavaşça sürttü.
-"vegas, yüzün kızardı üşüyor musun? Yedek montum arabada var getirmemi ister misin?"
-"Pete "
-"efendim vegas "
-"tam bir şapşalsın bunu biliyor musun?"
-"hey benimle dalga geçme vegas "Pete her zaman ki gibi yine hiçbir şeyden anlamıyordu. Bana kaşlarını çatarak sinirli bir şekilde bakıyordu. Elimle burnunun ucunu hafifçi sıktım.
-"hey siz çifte kumrular artık olay yerine gidelim mi?"
-"tamam kim geliyoruz "
Gerekli olanakları sağladıktan sonra ortaklarım ile dağ eteklerini araştırmaya başladık. 8 gündür bu bölgedeydik. Her yeri araştırmaya didik didik aramaya başladık. Orada sırt sırta olan dağ eteğinde araştırmaya devam ediyorduk. Elimizde sadece birkaç kemik vardı. Birçoğu ise çene kemikleriydi.
Kurbanlardan birinin çene kemiğine, diğerinin kafatası ve çene kemiğine ulaşmıştık. Çene kemikleri ve kafatası ikiside çatlaktı. Etrafta sadece kemikler vardı başka hiçbir iz yoktu. Bir saç bulduk kızıl renkteydi. Bu saç Jennie Ricardo'ya aitti. Siyah saçta bulmuştuk bu ise maria'ya aitti. Kafatasının bulunduğu yerin hemen yanındaydı. Kurbanların ailelerini aradık. Jennie Ricardo'nun ailesi yıkılmıştı. Kızlarının öldüğüne inanamıyorlardı. Ben ve ekip arkadaşlarım hayretler içerisindeydik. Ne tür biri böyle yapabilirdi ki. Bu bir insan olamazdı.
X:
Güzel bir soru. Bunu açıklamak ve kelimelere dökmek benim için çok zor. Birini öldürme ve birine zarar verme eylemi yaygın bir eylem değil. İstediğiniz cinayet konulu dizi, filmleri izleyebilirsiniz. Dedektif konulu Çizgi romanları okuyabilirsin. Ama Oradaki karakterlerin gerçek hayatta olmadığını bilirsiniz.Pete:
Birçok insan kalıntısı bulmuştuk. Ama bunların Jennie Ricardo ve Maria'ya ait olmadığını fark ettik. Bu kemik parçacıklarının kime ait olduklarını bilmiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT (VegasPete)
Mystery / ThrillerBazı insanlara güvenemezsin iyi niyetleri bile kötüdür... Eyaletin en tehlikeli seri katili...