2022 dec 3
Sziasztook.
Adi vagyok ömm...egy 14 éves fiu...igen fiu xdd.
Attol ,h még fiu anime crusshaim vannak ,hetero vagyok.
Imádom a barátaimat
A legjobb barátom egy Gréta nevű ember..igazábol ő az egyetlen barátom.. a többi meg sohanem ir.na meg ha en nem szolok hozzá akkor őse nagyon ...ez kicsit szarul esik ,de nem mondom el nekik.
Jó na ,ez nem egy depresszios blog.hanem egy napló szerűen írok ide.Már egy ideje ,akartam írni ,de nem tudtam ,h egyáltalan Grétin mega többi "barátomon "kivül valaki olvasni fogja-e(lehet ökse fogják xdd)
Amm régen nagyon sok barátom volt.csak lobbanékony természetü vagyok ,igy összevesztü.igy most csak Greti meg F ,T ,A ,R ,L,B van.
L ő lili.őt szeretem ,meg ö is engem (azthiszem)csak keveset beszelunk.de imadjom (baratilag)
Kapcsolatom : singlie...
Nem nagyon akarok jelengleg bárkit közel engedni magamhoz..habar most ,volt egy ember akibe csalodtam ,es crusholtam ...de már nem..Egyépkén minden este akarok ide irni.es ha szomoru vagyok ,akkor azt is ki irom..szoval jah.
Még mit írjak?
Jah
Helyesirási hibákért Bocsi.Amm ha valaki akar bárátkozni itt vagyok .lol
Amiket nagyon szeretek :tej,anime ,gréti ,
rajzolás, Levi(aot),katsuki,todo.
,toga ,hange Sültkrumpli, pizza
Gulyás krém (magába), anyádat ,papagaj ,kigyo,ló..Amiket utálok: állatok 80%-ka,
Apukádat(jó ez jk),Amugy nagyon sok kaját nem szeretek. Több kaját utálok ,mint amit nem.
Imádom a netflixet..
(Kérdéseket tegyetek fel komiba.)
Én még 2022 (lassan 2023-ba)is szeretem az Alkonyat filmsorozatott
Kb napi rutinom (nem minden nap ugyen ez)
Felkelek.suliba megyek.haza jövök,tanúlok,telozok .
Pszhiologushoz megyek. Haza jovok ,segitek apumnak ,meg a csaladnak xd.telozok.fekszek.
alszokHabár már nem járok
Pszihologushoz.de ezt azé oda írtam lolNah de most megyek tiktokozom/vagy olvasok ...
Jó éjt vagy jó reggelt,vagy jó napot..
Életet?
Pusza bye