ALYA BEYAZ:
1996 yılında doğan Alya, Beyaz ailesinin iki çocuğundan birisi. Zengin ve soylu bir ailede yetişen Alya, doğumundan 19 yıl sonra başka bir gezegene yani Mars'a yolculuk yapacak. Bu yolculukta tek değil. Yanında abisi, erkek arkadaşı ve en yakın kız arkadaşı var. Kendine özgü hareketleri birçok insanı büyülerken evcimen ve saygılı davranışlarıyla da birçok insanın beğenisini kazanıyor.
EMRE BENİL
1994 doğumlu, Alya'nın erkek arkadaşı olan Emre ise Benil ailesinin tek çocuğu ve Teknil Holding'in de tek varisi. Çok uslu olmayan yapısı ile ailede ondan asi olarak bahsedilse de Emre bunlara pek kulak asmamakla birlikte yaptıklarından daha büyük etki yaratacak şeyler yapmayı da ihmal etmiyor. IQ seviyesi yüksek olan Emre'ye holdingde bir sıkıntı olduğunda direk soruluyor ve onunda görüşleri alınıyor. Alya ile 2 yıllık ilişkilerini düzenli bir şekilde yürütüyorlar. Hayatlarını Emre'nin üniversitede gördüğü "Mars'a Yolculuk" afişi değiştiriyor.
ANIL BEYAZ:
Alya'nın abisi olan Anıl, 1992 doğumlu bir genç. İçinde her ne kadar tıp okuma isteği olsa da ailesi -annesi ve babası- tarafından yapılan baskılar sonucu işletme okumuş ve Beyaz Holding'in başına geçmiştir. İçi kıpır kıpır olan Anıl, holdingde verilen işleri pek yerine getirmez aksine daha çok gece hayatına önem verir. Mars yolculuğuna kendini herkese kanıtlamak için gitmeye karar verir.
SELEN NADYA SUVARİ
Annesi Yunan, babası Türk olan Selen Nadya 1993 yılında Yunanistan'da dünyaya gelmiş ve daha henüz 4 yaşındayken babası Selim Bey'in işleri nedeniyle İstanbul'a taşınmışlardır. Babası Beyaz Holdingde CEO olan Selen Nadya, Alya ile çocukluk arkadaşıdır. Türkçe ve Yunanca dışında 3 dil daha bilen Selen Nadya, Alya ile aynı üniversitede okumaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufacık Bir Şans
Humor4 gencin gözünden hayat sizce nasıl olurdu? ★ Hayatlarında yapabilecekleri en garip şeyi yapıp uzaya yani Mars'a gidiyorlar. ★ Büyük bir sınavdan geçip, Mars'ta kalıp kalamayacaklarını öğrenecekler. ★ Onların bu değişik, eğlenceli ve karmaşık yaşaml...