Het was een normale schooldag. Ik werd zoals altijd wakker met mn oordopjes in en Beyonce op. Ik stond op maakte mn bed op en liep naar de badkamer, Valerie!! doe snel zei ik. Valerie reageerde niet terug..
Ik wou de badkamer deur open maken maar hij zat op slot.
Mama mama!! Valerie doet de badkamer deur niet open, laat der nog 5min en als ze de deur niet open doet kom ik wel zei mn moeder. BRUUUHHH dacht ik, laat ik alvast mn school kleren uitkiezen. Ik had mn witte superrich t-shirt gepakt met "Aaliyah 16' en met een zwarte hoge broek en mn zwarte airforce .
Na 10 minuten ging ik terug naar de badkamer en Valerie was nog niet klaar dus ik zei doe die ka deur open!! normaal zou ze terug reageren maar tog bleef ze stil.
Mama Mama Valerie doet de deur niet open dus mama kwam naar boven.
"Valerie doe nu die deur open zei mama, maar toch reageerde ze niet, dus ik ging een mes halen op de deur open te maken, mama en ik probeerde de deur open te maken en het lukte Valerie lag bewusteloos op de grond
bel 112 zei mama. Ik rende naar mn kamer en pakte mn telefoon en belde 112
binnen 5minuten waren ze aangekomen. Ze hadden Valerie op de brancard gezet en Valerie en mama reden naar het ziekenhuis met de ambulance. Ik belde eerst mn school en vertelde wat er was gebeurd en dat ik vandaag niet naar school kon komen drna ging ik naar het Ikazia ziekenhuis met het openbare vervoer.
na 20minuten was ik daar en zag mama huilen in de wachtkamer, ik ging naast haar zitten en troosten. Wat zei de dokter mama ? De dokter zei dat Valerie uit gedroogd is en weinig zuurstof krijgt.We mochten in de kamer waar Valerie in zat.
ik stond naast het bed van Valerie en er men tranen in mn ogen, ik gaf der een kus op der wang en mama zei Aaliyah alles komt goed.
Ze had een zuurstof masker op en infuus in der pols.
Het bezoek uur was voorbij dus we moesten naar huis, toen we thuis kwamen werd mama niet eens na een half uur gebeld ze zeiden dat we snel moesten komen.
Mama en ik stapte in de auto en reden naar het ziekenhuis toen we ariveerde waren we al te laat Valerie was overleden zei de dokter.
Mama en ik begonnen te huilen naast het bed.
ik liep naar het bed en tilde de witte deken van Valerie de gezicht en gaf der een kus mama deed het zelfde en ging naar buiten en belde familie leden ze zei Valerie is overleden..
JE LEEST
halo
Teen FictionHet begon allemaal in februari toen m'n Zusje Valerie overleed zij & ik waren een tweeling. Na 3 maanden kwam er iemand in mijn leven een persoon waar van ik niet had verwacht dat die nog terug zou komen het was m'n .........