in cautarea lor

13 0 0
                                    

A doua zi dimineata am facaut un dus lung si relaxant am facut micul dejun si dupa ce am mancat am inceput cautarile.
Am inceput sa cautam fiecsre pe unde am putut eu am inceput de la intrarea i oras am intrebat din casa in casa daca stie cumva doi adolescenti care au trait pe strada la care le-au murit parinti cand erau mici la prima casa nu am avut noroc si nici la adoua am tot mers asa pana cand  gasit o gasca de baieti si iam salutat iar apoi iam untrebat daca stiu cumva de cei doi care stateau singuri ei au spus ca da stim unde stau cei doi stau la periferia orasumui intro casa vechie eu leam multumit si am decis ca peste doua zile sa merg acolo dar doar eu cu prietena mea pentru ca daca al luam pe fratele meu sau pe uni dintre prietenii iesea totul prost pentru ca îi stiam dece sunt in stare pentru mine.
Neam intors ka pensiune si ceilalt miau spus ca nu au aflat nimic am spus ca nui nimic ca am aflat eu cu narcisa ind stau cei doi si leam zis ca voi merge cu narcisa peste 2 zile sa vorbim cu ei.

Dupa ce am clarificat luclurile eu si narcisa am pers pe plaja si am stat pana tarziu seara si neam relaxat dupa ce am plecat de pe plaja am mersi in living si neam uitat cu toti la un film uni mancam popcorn alti ingetata alti beau bere eu am mancat ingetata si oe la vreo 00,30 am mers in camera cu narcisa si neam culcat.

Adoua zi eu am facut un dus si am mancat micul dejun dula aceea am plecat in moll sa ma relaxsez cu narcis am cumparat niste rochi niste bijuteri noi si la final am mancat o prajitura ca asta ne placea sa facem cel mai mult tupa ce gatam cumparaturile.
Dupa ce am ajuns la pensiune am mers la piscina si neam relaxat vreo 2 ore duoa acele ore la piscina am mancat cina si dupa cina am facut un foc de tabara si am stat si sm povestit pana aproape de dimineata cand am plecat sa ne culcsm neam trezit foarte tarziu duoa masa pe la ora patru si am decis sa fac un dus si sa mananc ceva si mam pus sa ma uit la ceva dupa trei ore mam pus sa dorm.

oracolul lup Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum