Emily
Dupa ce narcisa a venit in masina si a aflat atatea chesti am intrebato cum a fost si cum ai cheama mia spus ca pe unul al cheama oscsr di pe unul michel si ca parinti lor au murit acum 20 de ani in urma si casa aceasta este casa lor care au recuperato dupa atatia ani.
Am ascultato pana la capat si numi vinea sa cred ca cei doi au crescut pe strada de la 10 ani oare cum a putut mama si tata sa faca asta si sa lase doi copi pe strada de la zece ani si sa nul intereseze deloc de ei.
Am decis ca,cand ne vom intoarve in black city voi avea o discutie cu ai mei si voi afla adevarul.
Am intrebato pe narcisa daca lea luat numarul de telefon si a spus ca da la luat iam multumit cand am ajuns la pensiune mam culcat restul saptamanilor am petrecut cu prieteni si am fost fericiti cu toti neam distrat neam bucurat de timpul in preuna.
Timpul a trecut si am ajuns inapoi in black city onde primul lucru care lam facut a fost sai îi intreb pe ai mei ce sa intamplat acum 20 de ani cu parinti celor doi care mau rapit.
Tatal meu a negat si spunand ca nu sa intamplat nimic cu parinti celor care mau rapit iar eu iam zis daca nu sa intamplat nimic cu parinti lor de unde te stiau
Si el mia zis ca din intamplare msu rapit
Iar eu iam spus ca nul cred si ca minte asa ca vam decis ca peste doua saptamani sa ai sun pe oscar si maichel si sa vina sami povesteasca tot ce sa intamplat in urma cu 20 de ani.Cand au venit au sunat la usa si leam deschis si iam poftit in inautru cand tata ia vazut a incremenit nui vinea sa creada ca ei sint aici atunci maichel mia spus chiar esti pregatita sa auzi tot adevarul se pare ca tatalui tau îi estw frica sa vil spuna tie si fratelui tau îi este frica sa aflati ca el si cu mama voastra sunt niste criminali.
Iar eu iam spus ca daca este adevarat in tot ce spune voi fi de acord cu ei.
Maichel
In urma cu 20 de aniEra o zi de vara in nordul californiei eu aveam 9 ani si oscar avea 7 ani si noi ne jucam intrun parc din aproprierea casei cand dintro data am vazut ca parinti nostri au fost luati de un barbat si o femeie de atunci nu am uitat niciodata fata mamei cum mia spus ai grija de oscar daca noi nu ne vom mai intoarce dupa un an am plecat la oras sa iau niste lucluri pentru casa si sa ami vizitez parinti in inchisoare si am mers sai vizitez dar tot nu stiam dece au fost arestati.
Dupa o zi au fost eliberati si au venit acasa am petrecut niste lu i frumoase inpreuna pana intr-o zi de 16 decembrie cani cei doi oameni carw au venit acum un an sau intors parinti mei iau intrebat ca ce mai vor de data aceasta si ei ai spus ca pe noi iar parinti mei au refuzat si cei doi au spus pistoalele si iau inpuscat eu lam ascuns pe oscar in podea cu mine si iam spus ca ne jucam un jox cu parinti si ei trebuie sa ne gaseasca dupa ce au trecut 3 ore am stiut ca e sigur ca sa al scot de unde neam ascuns dupa aceea am fugit si am trait pe strazi amandoi pentru ca ami era frica sa nu ne gaseasca.
Si asta a fost toata povestea de asta team rapit fix pe data de 16 decembrie casa asi aduca aminte ce au facut si sa plateasca pentru ce au facut doar ce eu nu sunt ca ei casa omoram pe cineva casa plateasca de aceea iam cerut 1500 de miliarde de euro ca doar a fost generarali in armata si au executat 2 oameni fara a fi comandat nimeni uciderea lor acum teai convins dece am facut ceea ce am facut.Emily
Dupa ce mia povestit toata poveste tata a recunoscut si iam spus ls fratele meu si la maichel si lui oscar sa plecam de aici iar la parinti mei leam spus ca nui voi ierta niciodata pentru ce au facut.Dar trecutu lea platito cu varf si indesat copii lor nu ai mai iubesc si ai urasc pentru ca le ascuns adevarul emily si cu neithan sau mutat intr-un apartament in centrul orasului dar povestea nu se inceie aici.
CITEȘTI
oracolul lup Volumul 1
Misteri / Thrillero legenda din tr-un oras prezice ca o fata se va naste si ea va avea puteri speciale si nu va sti nici parinti ei de aceste puteri si cand ajunge intr-un pericol adevarat aceste puteri se vor activa si viata ei se va schimba cu totul pentru ca aces...