Blitzussy

115 5 4
                                    

   Kolejny dzień. Blitzø tak jak zawsze idzie do swej pracy, by wypełnić zgłoszenie o zabójstwo. Loona jest chora bo się w chuj nachlała, więc ma zwolnienie, a w pracy jest tylko Millie i Moxie. Szef otrzymał list, który prosi o zabójstwo striptizerki w klubie Ohiostrip, którego współwłaścicielem jest Stolec- W SENSIE STOLAS. Erotyczna tancerka o której mowa pomogła w zdradzie, i mąż Marthy spuścił się w nią🥰. Jest teraz w ciąży, więc Blitzø zaliczy double killa😻. Po stworzeniu planu bohaterowie czekają do wieczoru by móc wejść do klubu. Namieżyli ofiarę, a przy stoliku siedzi Stolas. Namierza zabójców swym SoWiM WzRoKiEm😘, i aż mu się zrobiło mokro na widok Blitza😍.
  Gdy GaNg MoRdErCóW był już w klubie, Stolec- KIRWA podszedł do przywódcy (seks z pedałami). Moxie i Millie poszli się nachlać na rozkaz Blitza, a ten poszedł ze Stolasem do toalety za sceną (dla personelu, prywatność hahah). Po wejściu do kabiny Blitzø szepcze:
-Poka swoją sowe😏
-Taka ciasna że nie wciśniesz🤪
Po krótkim flircie Blitzø ściąga spodnie Stolasa, zniża się lekko i łapie jego pachnącego bolca😍. Po intensywnej stymulacji wyciekają plemniki😟. Sperma rozpływa się w ustach Blitza, słony posmak czuć przy całowaniu. Bohater zrobił tak soczystego blowjoba Stolasowi że aż go fiut boli. 
  Moxie i Millie już nie mają czasu, chcą załatwić sprawe szybko i porządnie. Wyciągają karabiny:
-KREW POLECI JAK PODCZAS OKRESU KURWY!!!
-PRZEBIJE TE SOCZYSTE BUŁY
Pada strzał. Po usłyszeniu hałasu para wychodzi. Blitzø był dumny ze swoich pracowników. Jedynym problemem była biała plama na spodniach szefa...

Blitzussy😻 (SMUT Z HELLUVY KURWA 18+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz