1. napi beszámolom

8 1 0
                                    

2022 dec 4

Uuu hát hellooo
Meséljetek ,Hogy vagytok??

Én amugy nagyon jól

Ma reggel sütöttűnk higpalacsintát  amm nagyon finom voolt.

A tesom rakott bele csoki krémet ,és tudni kell róla ,hogy általába kevés csokit tesz bele ,de az egyikbe véletlen nagyon sokat rakott...

Ezt én ettem ,meg éshát...
Azóta is fáj a hasam.

Ezútán csak telóztam egy ideig
Majd házit irtam

Majd ilyen  4-óra fele hátra mentünk az állatokhoz apummal (amugy 5 tagu családom van.egy bátyám ,1 növérem ,es ugye anyu meg apa.)( vannak majacaink ,juhaink ,tyukjaink ,
nyulaink, kutyáink nah meg macskám is van.és volt egy kecskénk aki  ,ugye mindenhiva felmászott. Nah eze kecske (amm meki volt a neve) be tört a mühelybe.es felmászott az asztalra ,nekunk az asztal folott bala kötök voltak ,es bele akasztotta a nyakát...ha nem megyunk hátra felakasztotta volna magát XDD)
jó na ...hol is tartottam?
Jah igen
Nekunk vannak tyúkjaink.
Ezek a tyukok ,sima paraszt na meg aza tipik vörös tojo tyuk ,meg egy nagy nagyon nagy kakasunk van.ezek mellet van nekem egy lili tyúkom meg egy lili kakasom. Ugye ezek kissebek mint a többi tyúk nah meg kakasunk ,és ezért nem egy helyt tartsuk öket.

A nagy tyukoknak van egy külön tyükkertjûk .

  egyilyen óriás láda szarság a helyük..es ennek nincs alja  tehát  a földön sétálnak ugye a kis lilik.
Es eza láda nehezen de hordozható.

Ezek a kis lilik ,nagyon félnek habár nem tudom miert..

En ki akartam takaritani az aljukat ,de a kakas ki szökött mig alrébb húztam a helyüket. És a szomszeddal fél óránát a kakas után futottunk.
De nehezen megfogtam es vissza raktam.

Ezután be mentem a házba.

A nadrágon ami rajtam volt kicsi volt a zseb...

És a telom benne volt

Amikor be mentem a házba ugye jött ,hogy nézzem meg vane értesites.
Hogy anyukád írta-e ,h menjek át...

De a telom sehol...

Átfutottam anyuká--khm khm
Akarom mondani a szomszedhoz..es a földön az udvar kozepen volt..jaj de megkönyebültem.mikor megkaptam.

Nah ezután

Én ugye még amikor ki jött a Wednesday  akkor megnéztem (amm rohadt jó volt)
De még nem láttam az Adams Family-t  semelyik szériátse.
Ugyhogy megnéztem ezt --->

Ugyhogy megnéztem ezt --->

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Öszegzésben ilyen 70%ig .tetszett..de nem ragadott be ..ha értitek..

Nah puszi a pocitokra

....                   
ui.:üdvözlöm anyukádat

blogot irok Место, где живут истории. Откройте их для себя