Bună,mă numesc Elly și am 18 ani.Am crescut într-o familie mai puțin obișnuită deoarece tatăl meu a fost un om căruia ia plăcut băutura și jocurile de noroc...Din cauza acestor 2 vicii ale tatălui meu,eu și mama am avut multe de suferit....În timp ce eu eram micuță,tatăl meu îi luă bani de mâncare pentru mine mamei mele și le ducea la jocurile de noroc....Datorita acestui comportament al tatălui meu mama s-a luat la cearta cu el... Eu eram micuță,aveam 3 ani...dar la cei 3 anișori ai mei înțelegeam cam tot ce se întâmplă în jurul meu...După ce s-au certat cei 2 tatăl meu ia dat mamei mele 3 palme și 1 pumn...De atunci am rămas șocată în legătură cu bătăile...În fine la vârsta de 12 ani îmi amintesc că mama a băgat divorț de tata lăsându-i lui tot mai puţin pe mine...După ce au divorțat am stat la mama mamei mele la Craiova(Elly de origine e din Iași)...Am crescut mai mare și mi-am dat seama de un lucru că nu trebuie să îi permit niciunui băiat să dea în mine,de aceea mi-a fost teama să am vreo relație cu vreun băiat...
Acum am 18 ani și sunt la liceu la Craiova, la Liceul de Arte...sunt la acest liceu pentru că întotdeauna m-a fascinat cântatul...
Era 20 decembrie și mă duceam la școală ca de obicei printr-un parculeţ ce se afla între casa mea și școală,mergând eu prin parc am observat un băiat. Era înalt,avea ochi albaștri și părul brunet...Era foarte frumos, mi-a plăcut de el din prima.
După ce m-am uitat la el preţ de câteva secunde și el la mine la fel,parcă ceva mă trăgea spre el, dar nu știu ce, în fine știu doar că în câteva secunde eram lângă el... Mă uitam la el atent iar el la mine la fel.M-am încumetat și l-am salutat, el politicos ma salutat și el...Și nu știu cum sa întâmplat dar m-am trezit că mergeam la școală cu el...Un moment frumos pentru a merge cu un băiat la școală deoarece afară ningea cu fulgi mari...Am mers noi ce am mers și l-am întrebat cum îl cheamă,de unde e,câţi ani are,unde învață...El mi-a răspuns spunându-mi: Mă numesc Josh,m-am mutat recent aici de la București,am 18 ani și învăţ la Liceul de Arte...Când am auzit toate acestea am chicotit cam tare de fericire...De asemenea și el m-a întrebat aceleași lucruri...Iar eu la rândul meu i-am răspuns...
Într-un final am ajuns la școală împreună...Toţi de pe coridor se uitau la noi cum vorbeam....Am ajuns la vestiare și chestia care mi-a plăcut cel mai mult a fost faptul că aveam vestiarele unul lângă altul...
Ora 8:15...Vorbeam cu Josh pe coridor...și când ne-am uitat la ceas am băut că este ora 8:15...Un singur sunet am scos,,Upsss,, iar Josh m-a luat de mână și ne-am dus în clasă împreună...Când am ajuns la ușă clasei am realizat ca Josh numai era lângă mine...
Speriată m-am uitat în stânga și în dreapta și ce am văzut m-a lăsat mască....