Elég furcsa még nekem, hogy mindenki rohan. Esküszöm mintha az életükért futnának, eközben én és a nővérem békésen sétálunk mivel tudjuk, hogy már így is lekéstünk a megbeszélt időpontot. Kelly már rengetegszer járt ilyen helyeken, én viszont most vagyok itt először. Mégcsak ma érkeztünk, de ő azt mondta, hogy rengeteg dolgot tervezett. Amíg mi itt vagyunk Penelope otthon maradt anyával, amit sajnálok, mivel nagyon szeretem a kis angyal keresztlányom.
- Megjöttünk - állt meg az ajtó előtt Kelly - kérlek a kedvemért legyél kedves.
- Az leszek. Hisz minden vágyam megismerni egy rakás híres forma 1-es pilótát - forgattam meg a szemem.
- Csak ezt a hétvégét bírd ki! Amikor meséltem rólad annyira kíváncsiak voltak rád. Ne rontsd el kérlek - nézett rám könyörögve, majd belépett a paddocknál található kávézóba.
Amikor beléptem én is arra vettem az irányt mint a nővérem. Az asztalnál 10 férfi ült. Vajon őket mind itt ismerte meg Kelly?
- Sziasztok fiúk! - köszönt nagy mosollyal Kelly - ő itt a húgom Avery - mutatott be én pedig intettem egyet.
- Carlos Sainz vagyok - nyújtotta a kezét.
- Avery Hazel Piquet - ráztam meg. Ezután a többiek is sorra mutatkoztak be.
- Daniel Ricciardo.
- Lando Norris szolgálatodra!
- Charles Leclerc.
- Sergio Perez, de csak Checo.
- Lewis Hamilton.
- Alex Albon. Örülök, hogy végre megismerhetlek!
- George Russell.
- Pierre Gasly.
- Max Verstappen.
- Örülök, hogy megismerhetlek titeket. Kelly rengeteget mesélt rólatok és a futamokról is.
- Mi is sokat hallottunk rólad. De mesélj magadról. Hány éves vagy? Tanulsz még? - kérdezte Checo.
- Hát 24 éves leszek idén. Jelenleg ruhákat tervezek a Pradanak, de később, amikor úgy érzem menne szeretnék egy saját boltot.
- Ha megvalósítod én leszek az első vásárló - mondta nagy mosollyal Lando.
Egész délután beszéltünk a fiúkkal es nagyon sok minden szóba került. Már most megkedveltem őket, bár egyáltalán nem olyanok mint képzeltem. De pozitív értelemben.
YOU ARE READING
Elnyomott érzelmek [Max Verstappen]
FanfictionAmikor a nővére elrángatja magával Averyt egy futamra, hogy megismerhesse a pilótákat és a Forma 1-et egyikük sem gondolta volna, hogy a végén egyre többet és nagyobb szeretettel fog oda járni. De ebben besegít a sok új élmény, barát és érzelem is...