18:00
-Nolen minden benne van ugye? - kérdezte Liam a csapat társától.
-Nyilván, nem vagyok hülye, meg te se vagy az. - mondta. Beválaltam a két fiú ellen egy süti versenyt. Nyilván nyerni fogok, de ez már csak természetes.
-Szerintem még megsülnek addig készítsük el a dobozokat amikbe bele rakjuk őket. - tanácsoltam.
-Okés. - vágta rá Nolen. "Gyorsan" össze raktuk a dobozokat. A gyorsan szó alatt azt értem, hogy majdnem 15 percet szenvedtem a dobozzal, és azután még az össze szedett csapatnak is segítenem kelet. A sütiket kivettük a sütőből, és a fiúk csalódottan látták, hogy az övék nem igazán úgy néz ki, mint az enyém.
-Te bolond bele raktad a sütőport? - nézett Nolen Liamre.
-Azt hiszem. - vonta a vállát.
-Én meg tudom, hogy nem, helyette inkább bele raktál még egy csomag vaníliás cukrot. - nevettem ki őket - Ti mosogattok, mert ti vesztettek. - mondtam majd felrohantam a szobámba. Magamra zártam az ajtót és elkezdtem készülődni. A fejemben már volt egy tökéletes szett, amihez kellet egy igen komfort zonán kívüli smink. Általában nem szoktam sminkelni, max a szemem alá egy kis korrektor, hogy ne nézzek ki zombinak.Gyorsan lesétáltam és azzal a lendülettel vissza is küldött apa.
-Ne már! Haladjunk jó az úgy, nem fog fázni. - mondta Nolen.
-Igaz, gyere Madi menjünk. - szólt vissza apa. Vissza siettem és megköszöntem Nolen lélek jelenlétét.Waltonéknál vacsi közbe
-És Madi, mi leszel, hogy ide költöztetetek. - kérdezte egy apuka. Nem akartam magamhoz hű lenni, ezért nem bunkóztam.
-Színész leszek, sőt már vagyok is. - mondtam komoly fejjel. Erre a csodálatos válaszra csak kiröhögtek és folytatták a treccs partit. Ezek után már az étvágyam is elment, nem hogy az élet kedvem. A telefonomat kezdtem el babrálni. Írtam Ashnek és a lányos csoportba is. A lányok azonnal vissza írtak.Sofcsimopcsi: Mizu veled asszony? Kik voltak azok a fazonok?
Lisamisa: Ja az ofő csak annyit mondott dolgod van, így nem tudsz jönni velünk.
Ellieke(: :Ja csak annyit mondottam az a szerencsétlenség.
Madisonbeer: Röviden a story: Majd láttok egy soriba és ezért elköltöztünk Hallywoodba és ennyi kb. Most itt ülök Waltonéknál és eszek.
Lisamisa: LoL🤣
Sofcsimopcsi: Dik, hát jól itt sikerült minket hagyod. ❤️
Ellieke(: :Na ne piszkáljátok már szegényt. Így is annyi baja van😂❤️
Madisonbeer: Köszi puszi, na ti meseljetek mi van veletek?
Ellieke(: :Hát itt túl meleg van és túl sok a homok.
Sofcsimopcsi: Jah amúgy egy szobába vagyunk még Zarával, de ő most át akar menni a palijához.
Lisamisa: Jah egy ribanc az a csaj, azt hiszi övé a világ kicsit megleckéztettük. 😂
Ellieke: Igen igen nagyon megjárta. 🤣
Madisonbeer: Mit csináltatok vele?
Sofcsimopcsi: Itt vannak ilyen csodás kis pókicák, amiktől Zara fél és bele raktuk az ágyába amibe utána nem feküdt bele.
Ellie(: :🤣🤣🤣🤣
Madisonbeer: Ne már 🤢🤣🤣🤣🤣💀
Sofcsimopcsi: Na megyünk, mert megyünk kajcsizni legyél jó Mama.
Ellie(: :Igen igen legyél jó!!! Pusziii 😘
Lisamisa: Pusziii😘😘
Madisonbeer: Menjetek aztán ne egyetek pókot, pusziii😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Ellenséges Szerelem /Befejezett\
Cerita PendekMadison Robertson egy igen rossz életbe született bele, amit se szülei és osztály társai sem könnyítették meg. Amikor már feladata volna életét közbe szólt a szerelem és a boldogság.