Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć masę mięśniową, zmniejszyć tłuszcz, czy jedno i drugie, dawka IGF-1 LR3 może być użytecznym narzędziem w dążeniu do zdrowia i sprawności. Ten lek może również pomóc poprawić bilans azotowy i wychwyt glukozy. Ponadto może pomóc w zwiększeniu syntezy i przechowywania białek.
Zwiększa syntezę białek
Zwiększenie ilości IGF-1 LR3 w organizmie może pomóc w poprawie wzrostu mięśni. Należy jednak pamiętać, że nadużywanie może mieć negatywne skutki uboczne. Dlatego zawsze porozmawiaj z lekarzem przed przyjęciem jakichkolwiek suplementów.
IGF-1 LR3 jest wariantem białka, który wiąże się z ludzkim receptorem IGF-1. Białko to przyspiesza wzrost mięśni szkieletowych. Ponadto zwiększa transport glukozy do komórek, przyspiesza syntezę białek i zwiększa tempo katabolizmu tłuszczu. Jednak ten peptyd jest skuteczny tylko wtedy, gdy jest przyjmowany z intensywnym reżimem treningowym. IGF-1 LR3 zwiększa syntezę białek poprzez zwiększenie szybkości transportu aminokwasów do komórek. Zmniejsza również szybkość degradacji białka. Peptyd ten można stosować we wstrzyknięciu domięśniowym. Należy go jednak stosować tylko raz dziennie.
Środki wspomagające wychwyt glukozy
Środki wspomagające wychwyt glukozy, takie jak IGF-1 LR3, są stosowane w celu poprawy wzrostu mięśni i spalania tłuszczu. IGF-1 LR3 to hormon anaboliczny, który można wstrzykiwać domięśniowo. Wiąże się z receptorami komórkowymi w komórkach mięśniowych i wspomaga spalanie tłuszczu.
IGF-1 od dawna wiąże się ze wzrostem komórek i różnicowaniem komórek. Ale w ostatnich latach był również zaangażowany w wiele innych działań. Może wpływać na metabolizm i odgrywać rolę w rozwoju niektórych rodzajów nowotworów. Jednak związek między IGF-1 a rakiem jest nadal nieznany. Oprócz roli czynnika wzrostu, IGF-1 jest również odpowiedzialny za wiele innych działań metabolicznych. Wiadomo, że promuje transport glukozy w osteoblastach i stymuluje reprodukcję komórek. Hamuje również produkcję wolnych rodników przez mitochondria. Może również mieć działanie antyapoptotyczne.
Bilans azotowy
Stosując odpowiednio odmierzoną dawkę Long R3 IGF, można uzyskać imponujący wzrost masy mięśniowej w rozsądnym czasie, jednocześnie unikając niektórych pułapek związanych z budowaniem mięśni regularnie. W trakcie tego procesu można również wykonać rundę P90X. Dobry sen jest koniecznością, podobnie jak utrzymanie formy i dostarczenie wystarczającej ilości białka do krwioobiegu, aby utrzymać pompowanie krwi. Wreszcie, pozory dyscypliny znacznie przyczyniłyby się do osiągnięcia twoich celów i marzeń. Trochę badań przeszłoby długą drogę, zwłaszcza jeśli jesteś nowicjuszem, w tej sferze zainteresowań. Najtrudniejszą częścią jest wiedza, który z nich zrobić pierwszy, a który ostatni.
Skutki uboczne
LR3-IGF-1 jest rekombinowanym białkiem opartym na naturalnie występującym Insulinopodobnym czynniku wzrostu (IGF). Ma na celu zwiększenie aktywności biologicznej organizmu i promowanie wzrostu mięśni. Jest również uważany za trzy razy silniejszy niż standardowa forma.
Rekombinowane białko wiąże się mniej z białkami surowicy i wyzwala receptory IGF-1. Receptory stymulują wychwyt glukozy w komórkach organizmu. Jest stosowany w promowaniu wzrostu mięśni i beztłuszczowej masy mięśniowej. Zwiększa również wrażliwość komórek mięśniowych na insulinę. LR3-IGF-1 wstrzykuje się podskórnie raz lub dwa razy dziennie. Zaleca się przyjmowanie go przez okres od czterech do sześciu tygodni. Jednak może również prowadzić do innych działań niepożądanych, takich jak bóle głowy, akromegalia oraz bóle mięśni i stawów. Dawkę należy dokładnie monitorować, aby uniknąć niepożądanych działań niepożądanych.
Przechowywanie
Niezależnie od tego, czy chcesz budować mięśnie, schudnąć, czy poprawić swoje zdrowie, musisz wiedzieć, czym jest IGF-1 LR3, co robi i jak go przyjmować. W internecie dostępnych jest wiele mylących informacji na temat tego peptydu. Oto, co musisz wiedzieć o IGF-1 LR3.IGF-1 LR3 to peptyd, który wiąże się z receptorami IGF-1 w komórkach mięśniowych, co zwiększa wzrost mięśni. Okres półtrwania IGF-1 wynosi od 12 do 15 godzin, ale IGF-1 LR3 ma dłuższy okres półtrwania wynoszący 20 godzin. Peptyd działa również jako środek sygnalizacji komórkowej, aktywując komunikację komórki. Podczas przyjmowania IGF-1 LR3 należy go przyjmować raz dziennie. Optymalna dawka dla mężczyzn wynosi od 40 do 50 mcg. Podobnie optymalna dawka dla kobiet wynosi od 20 do 30 mcg. Możesz również zażywać lek przed lub po treningu.