Sangwoo ya aşık bir birey olduğumdan beni yargılayamazsınız piskopatlik kanımda var.
😁
-|-🔪
/\ 😨
-|-
/\......................................................................
Sabah erkenden uyandım. Banyomu yaptım ve günlük rutinlerimi tekrarladım. Kahvaltı hazırlamıyordum çünkü O genelde kahvaltı yapmazdı ben zaten yapamazdım. Anahtarımı aldım ve evden çıktım. Regl olduğum için hala hafif ağrım vardı ama düne kıyasla hiç birşeydi vücudumdaki morluklardan artık tenim görülmüyordu. Vücudumun her tarafı mosmordu özellikle karın bölgem. Ama kimse görmezdi yada görmezden gelirlerdi antremanlarda herkes soyunma odasında giyinirdi bu yüzden yaz kış hep içime ince boğazlı giyerdim çünkü görseler eminim bunlada dalga geçerlerdi.
Okula gelmiştim sırama eşyalarımı koydum ve kafamı sıraya koyup dersin başlamasını bekledim.
Öğle arası olmuştu. Yemek yeme gibi bir durumum olmadığı için sınıfta duruyordum genelde. Takılabileceğim bir arkadaşımda yoktu okulun eziğiydim. Tek yaptığım sıraya başımı gömüp sabit bir şekilde durmaktı. Bu gün bedenimiz vardı bu yüzden öğleden sonra soyunma odasına gidecektik.
Soyunma odasındaydık ben giyinmek için diğerlerinin çıkmasını bekliyordum en azından bir çoğunun biraz bekledikten sonra herkes çıkmıştı tabi ben öyle zannediyordum tam üstümü değiştireceğim zaman bir kilit sesi duydum hemen oraya baktım ve taehyung u gördüm hayır bugün hiç kaldıramazdım helede dünden sonra. Yavaş yavaş bana doğru adımladı o geldikçe ben geri geri gidiyordum en son sırtım duvara değdiğinde titredim harika yine dövülcektim. Bana iyice yaklaştı ve köşeye sıkıştırdı.
- karnındaki yaralar nasıl oldu.
Buna şaşırmıştım neden soruyordu ki sonuçta o da bana zorbalık yapıyordu. Ona gerçeği söylersem dalga geçer miydi? Başka ne uydurabilirim ki.
- d-düş-düştüm
Sesim istemsizce titredi. Bana inanmadığını gösteren bakışlar attı.
- bunlar düşmekle olmaz çocuk mu kandırıyorsun sen? Gerçeği söyle.
Son cümleyi tehditvari bir biçimde söylemişti. Eğer söylemezsem herşeyi yapabilirdi sonuçta o Taehyung du değil mi?
- o-o yaptı
Söylediğimle kaşları çatıldı.
- o kim
Başımı önüme eğdim.
- ba- babam.
Kaşları dahada çatıldı. Geriye çekildi istediğini almıştı.
- yaralarına bakabilir miyim?
Dedi. İlk anlamadım ama jeton düşünce yüzüm kızardı neden bunu istemişti ki?
- yanlış anlama sadece fazla büyüklerdi. Merak etme kimseye söylemem.
Kapı kilitliydi kimse girse girmezdi zaten bir sorun olmazdı. Okul formamı yavaşça çıkardım ardından içime giydiğim boğazlıyı. Morluklarla kaplı tenimi görünce gözleri büyüdü adeta bu beni utandırmıştı. Ardından yanını patlatladı ve oturduğu uzun pufa oturmamı söyledi. Her ne kadar çekinsemde yanına oturmuştum. Elini uzatıp hafifçe parmaklarını tenime değdirdi. Parmağını değdirdiği yerler sızlarken azımdan bir inilti çıktı. Parmaklarını hemen çekti ve bakışlarını yüzüme çıkardı.
- üzgünüm acıtmak istememiştim.
Anlamazca baktım dün beni tekmeleyenle aynı kişi miydi bu?
- ne zamandır şiddet görüyorsun bunlar çok fazlalar.
Bu çocuk bipolar mı merak ediyorum. Sanki o bana zorbalık yapıp okulun eziği konumuna sokup beni her gün zorbalayan değilmiş gibi konuşuyordu.
- kimden senden mi, okuldaki diğer öğrencilerden mi yoksa babamdan mı? Hangisi?
Başını eğdi ne yani buna üzülmüşmüydü.
- baban. Babandan ne zamandır şiddet görüyorsun?
Bunu sorarken sesi çekingen bir tondaydı. Ders çoktan başlamıştı ama zaten hoca yoktu sorun olmazdı.
- bilmem heralde 11 yaşımdan beri yani böyle olduğumu öğrendiğinden beri.
Şok olmuştu bu kadar zamandır ölmemem garip gelmişti heralde.
- böyle olduğunu derken ne demek istedin.
- 11 yaşımda ilk regl olunca başta anlamadık ve doktora gittik. Doktor bir rahmimin olduğunu yani kadınlar gibi hamile kalabileceğimi söyledi. Ayriyetten erken ergenliğe girdiğimi dolayısıyla regl olmaya başladığımı söyledi. Tabi babam beni koca bir hayal kırıklığı olarak gördü, öyleyimde. Hep söylenip durdu neden başkalarının çocuğu gibi düzgün değilmişim. Bana hiç sevgi göstermedi zaten annemin ölümünden beni suçluyordu bu olay bana karşı nefretini dahada arttırdı. Hatta beni yetimhaneye bırakmayı bile düşündü keşke bıraksaydı ama o beni yanında tutup acı çekmemi sağladı.
Neredeyse ağlıyacaktı suratına bakınca anlaşılıyordu. Bir süre konuşmadı ardından bana baktı ve bir anda hiç beklenmedik birşey yaptı. O bana sarıldı bu çok garip gelmişti en son 9 yaşında yere düşünce ben ağlamayım diye sınıf öğretmenim sarılmıştı. Bu duygu bana çok yabancıydı, garipsemiştim. Bana sarılmayı bıraktı ve kendi giysi dolabına gitti. Eline bir kutu aldı ve yanıma geri oturdu. Elindeki krem kurusuydu. Kapağı açıp parmağıyla biraz krem aldı sonra gözlerime izin istercesine baktı. Kafamı sallıyarak onayladım ardından morlukların olduğu yere kremi yavaşça sürdü. İlk defa biri benimle ilgileniyordu. Bu duygu güzeldi, bu gerçekten güzeldi.
......................................................................

Şapşik şey seni☺️🏳️🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
last ray of hope|| Taekook♡
General FictionJungkook rahmi olan bir bireydi ve okulda zorbalığa uğruyordu, hiç arkadaşı yoktu, onu seven kimse yoktu, babasından şiddet görüyordu. Her şeyden ümidini kesmişken umut ışığı onada görünecek miydi?