Și apoi

25 3 0
                                    

Imi răspundea atât de straniu..deși avea logica ce spunea.
Nu sunt curioasa de fel, dar trebuia sa aflu ce se petrece cu ea. Ce e in mințeai ei oare? Ce nu-i da pace? Ce o distruge mai mult, si mai mult cu fiecare zi? Pentru ca trebuie sa fie ceva..orice.
- Cine te-a trădat? am întrebat-o eu putin nesigura.
- M-am trădat singura. M-am mințit sigura si i-am ajutat pe altii sa ma distrugă. Merit tot ce mi sa întâmplat, merit absolut tot ce e rau.
Acum chiar nu mai înțelegeam nimic. De ce își vroia răul? De ce vroia ca viața ei sa fie una cumplita si rece? Asta o făcea sa se simtă bine?
Ea chiar trăia din ura si răutatea din jur? Cum ar putea cineva atât de blând si sincer ca ea sa trăiască o viața întreaga in ura, dispreț, trădare si minciuna. Era o persoana mult prea buna, pentru a duce lucruri atât de rele.
Chiar ma pierdusem in gânduri..si priveam cu disperare afara încercând sa inteleg de ce viața ei e atât de rea. Priveam pierdută pe geam..de parca intrasem într-un fel de transă si nu-mi puteam muta privirea in alta parte. Eram atât de concentrata ca nici nu mi-am dat seama cand au început sa se izbeasca de geam picături mari de ploaie. Zgomotul puternic si înfiorător al unui tunet ma trezit din acea transă. M-am uitat prin camera, dar bătrâna dispăruse, habar n-aveam unde. M-am ridicat încet de pe banca si am mers in camera alăturată sperând sa o găsesc.
Asa a fost, ea stătea rezemata de marginea unui dulăpior mic si privea insistent spre un tablou pe care-l ținea in mâna. M-am apropiat de ea, si mi-am îndreptat privirea către chipurile din poza ce-o ținea in rama acelui tablou. Am vazut 2 persoane înalte, o femeie si un bărbat. Erau atât de frumoși si aveau un zâmbet atât de atractiv. Erau îmbrăcați amandoi in niște costume vechi, cum se purta de mult, si se țineau de mâna.
- Cine sunt aceștia doi? am întrebat-o pe bătrâna
Și-a ridicat capul si sa uitat un timp la mine, apoi mi-a zâmbit, a lasat tabloul jos, din nou, si a plecat încet din camera. Oare de ce e făcut asta? Ce o împiedica să-mi răspundă?

Who is she?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum