Media: Tobias Foster
Brother and Sister
Po rozhovore s Johnom, ktorý bol najťažším, aký s ním kedy viedol, sa Tobias cítil zvláštne. Bol pre neho i Jessamine oslobodzujúci a obom im padol kameň zo srdca, no tiež sa cítil hrozne, že ho viedli až takto neskoro. Boli však neuveriteľne radi, že tak nakoniec urobili a zastihli ho pred jeho cestou do Re'firem. Vedeli, že ak by to nestihli a Johnovi by sa niečo stalo, neodpustili by si si to.
Myslel si, že po Johnovom odchode bude chcieť byť sám, ako to povedal Jess, no po prechode niekoľkými na pohľad identickými chodbami zistil, že by ocenil niečiu spoločnosť. Nedokázal to vysvetliť, ale napadla mu práve predstava Vivian, ktorá je tu sama. Najprv zneistel, pretože mu napadlo, že by mohla byť v Rupertovej spoločnosti. No po pravdách, ktoré vyšli najavo na Principiu sa tí dvaja takmer nerozprávali a Tobias pochyboval, že by sa to po porade zmenilo.
Tobias našiel Vivian na jednom z mnohých balkónov, ktoré hrad Arguisse ponúkal.
Vivian sa lakťami opierala o zábradlie a pohľad mala zapichnutý práve na Principium. Ktovie, nad čím premýšľala? Spomenula si na hádku medzi ňou a Rupertom a ako narušila ich vzťah? Túžila to napraviť a znova sa s ním zblížiť? Tobias si vedel predstaviť, že by sa o to pokúsila. Šlo predsa o niekoho jej blízkeho s kým trávila čas od detstva.
Keď sa však zapozeral lepšie, všimol si na Principiu pohyb. Z takej diaľky nemohol zaostriť, aby presne videl, kto alebo čo tam je. No bol to ako pohyb mravcov. Videl masu, nie jednotlivcov. Iba si domyslel, že sa jednalo o démonov a Ligu Civilizovaných. Tomuto sa budú musieť čoskoro postaviť. Ale na to teraz nedokázal myslieť.
Tobias sa oprel o rám dverí a odkašľal si, aby upútal je pozornosť a aby sa Vivian nezľakla jeho prítomnosti. „Počula som ťa prichádzať," usmiala sa naňho ponad rameno a on k nej pristúpil. „Myslela som si, že ľudia, ktorí chodia na lov, vedia našľapovať potichu."
Tobias sa zasmial. „Nie som na love. Vadilo by ti...?" ukázal na balkón.
„Ocením spoločnosť," odvetila. „Musím povedať, že bolo od teba a Jessamine skvelé, že ste sa šli s Jed Jaxom rozlúčiť po tom, čo sme mu všetci zaželali šťastie na ceste."
„Ja tiež," prikývol. „Ani som netušil, že toho chcem toľko povedať."
„Dala by som všetko za to, aby som sa mohla stretnúť so svojím bratom," povedala a zapozerala sa späť na Principium. „Keď som od ich skupiny ušla, nepovedala som mu ani slovo. Myslela som si, že záchrana Ruperta je dôležitejšia než strácať čas slovami. Bola to chyba."
„Nevideli ste sa naposledy. Určite sa stretnete a všetko mu vysvetlíš, keď boj skončí."
„Nie. Nie, keď boj skončí. Keď bude po boji, tak už nikdy neprídem do blízkosti Civilizovaného. Nepovažujem sa za jednu z nich. Abel tiež nie je veľkým fanúšikom Ligy, no nie je taký odhodlaný opustiť ju. Vždy bol po mojom boku, no v tomto nebude."
„Možno zmení názor, ak uvidí, k čomu činy Ligy viedli."
Nekompromisne pokrútila hlavou. „Nie," zopakovala. Zovrela pevne pery a cez nos si ťažko vydýchla. „Z nás dvoch som to bola ja, kto porušoval pravidlá a snažil sa odpočúvať tajné stretnutia. Abel sa na mňa ako starší brat snažil dávať pozor a všade chodil so mnou, aj keď s tým absolútne nesúhlasil. Všetci ho majú za zbabelca, pretože sa nehrnie do nebezpečenstva a bojí sa viac vecí než hocikto z nás. No nikdy neodmietol misiu, ani sa z nej nepokúsil vykrútiť. Bál sa, no i tak šiel. V tom sa vždy schovávala jeho odvaha. A presne preto so mnou neujde."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Nythia ✔
Фэнтези[Pokračovanie príbehu AZYL] Nythia je jedným zo siedmych svetov. Mocné a nesmrteľné bytosti ju prezývajú Ríšou klamov. Nič tam nie je tak, ako vyzerá, a nikto nie je ten, za koho sa vydáva. Nythia hraničí s Azylom, svetom smrteľníkov, na juhu a Sídl...