Sanırım benim için bu cok zor olacaktı.Babamin esrarengiz ölümünden sonra gercekten hayatımın bir anlamı kalmamıstı.hatta intihar etmeyi bile düşünmüstum ama annem aklıma geldiginde vazgecmistim.Babamin isleri cok iyiydi bir şirketi vardi ve sirkette mudurdu.Babam bir aksam bizi arayip eve gec gelecegini soylemisti.Sirkette isleri varmıs.Aksam eve donerken arabasini almak icin sirketin garajina indigi sirada arkasindan biri gelmis ve babami bicaklamis . Babami hastaneye yetistirdirdiklerinde her sey icin cok gecti babam kan kaybindan ölmüstü.Hemen hastaneye gittik ama babamin olum haberini duyduk.Babama gercekten cok düskündum bu nedenle uzun bi sure kimseyle gorusmedim ve odamdan hic cikmadim.Aradan üç ay gecmisti ama polisler hala cinayeti isleyen babamin katili olan serefsizi bulamamisti . bu olay yaz tatilinde gerceklesmisti.Okullarin acilmasina bir hafta kalmisti .Annem gecen aksam beni mutfaga cagirdi yemek hazirliyodu benimle cok onemli bisey konusacagini soyledi bende masaya oturdum. annem yemek tabaklarini alip masaya oturdu. Benimle ne konusacagini bilmiyordum ve gercekten cok merak etmistim.Annem birden "artik burda kalmamiz guvenli degil Derin ."dedi ne demek.istedigini anlamamistim. Anneme saskin bir yuzle baktigimda babanin katilleri bizi takip ediyor sanirim sana soylemek istemedim ama gecen gece odamda yatarken ayak sesleri duydum. Asagi inip baktigimda kimse yoktu daha sonra leptobu alip disaridaki guvenlik kamera kayitlarina baktigimda simsiyah giyinmis bir adam gordum sabah hemen polise gittim ve bizim burda guvende olmadigimizi mumkunse baska bi sehire tasinmamiz gerektigini soyledi." dedi.Annemin dediklerini anlamaya calisirken annem tekrar " ben istanbuldan bir ev tuttum.senide orada yeni bir koleje kayit ettirdim." dedi ve iki gun sonra tasinacagimizi soyledi.