Niezwykłe spotkanie

13 2 4
                                    

Muminek i Masło wybrali się na niezwykły spacer po Colbergu. W jego trakcie zauważyli wyjątkową piekarnię, o której było słychać dużo na tik toku.

Mumin: Omg to ta piekarnia z siurami!!
Masło: Cooo??! Jak to siurami??!
Mumin: No, robią tam bułki w kształcie siurów i innych mało istotnych rzeczy.
Masło: Musimy to sprawdzić!!

Po wejściu do piekarni od razu rzuciły im się w oczy bułeczki siurowe (tak się nazywały). Były w wielu różnych smakach i kolorach, nawet znalazły się z mięsem sponsorowanym przez piekarnię Pawełek. W każdym bądź razie bez żadnych problemów udało im się kupić bułeczki siurowe i ze smakiem zaczęli je jeść.

Masło: Mmm ale dobry siurek z dżemem, idealnie komponuje się z jego delikatnym ciastem czy czymś tam z czego jest zrobiony.
Mumin: Ten z białym kremem jest świetny!
Masło: Ciekawe, że jest też z mięsem. W ogóle to za miesiąc będzie organizowana wycieczka do Danii.
Mumin: Pojedziesz się spotkać z Dronem?
Masło: Właśnie nie wiem co się z nim dzieje, chyba przestał grać w roblox i zaczął normalne życie.
Mumin: Ej a czy to nie on tam je tam tego siura??
Masło: Co?? Gdzie?

Ich wzrok skupił się na pewnym tajemniczym młodzieńcu jedzącym bułeczkę siurową z mięsem. Była ona dość rzadkim wyborem przez teorie na temat tego z czego to mięso było zrobione. Miał na sobie książęcy strój niepasujący do typu człowieka jakim dotychczas był. Jego ciemne końcówki włosów wpadały do zaślinionych od jedzenia ust. Delikatnie zaczął zlizywać swoją ślinę z kawałka sterczącego włosa po czym spojrzał się na patrzących na niego Masła i Muminka. Po czym rzekł Masło czy to ty?

Masło nie wiedziała co ma zrobić, była w szoku jak bardzo jej przyjaciel się zmienił. Zadawała sobie w głowie przeróżne pytania;

"-Czemu Dron wygląda jak książę? "

"-Czemu je bułkę siurową z mięsem?"

Masło: Jj-ja
Mumin: Dron co ci się stało i czemu jesz siura z mięsem??
Dron: Nie mówcie o tym nikomu, to mój sekret. Siury z mięsem są najlepsze, ale to nie o tym chciałem teraz mówić.
Mumin: To o czym?
Dron: Odkąd przestałem grać w roblox wiele rzeczy zmieniło się w moim życiu. Okazalo się, że moja rodzina należy do pewnego szlacheckiego rodu i zostałem księciem. Ciąży teraz na mnie naprawdę wielka odpowiedzialność i nikt nie może dowiedzieć się, że w sekrecie jem siury. To nie przestoi księciu.
Mumin: No, to naprawdę poważna sprawa.
Masło: Nie martw się Księciu Dron, nikomu nie powiemy!
Dron: Dziękuję, to naprawdę wiele dla mnie znaczy.

Tego dnia zagrali ze sobą wieczorem w roblox ale to już nie było to samo co wcześniej. Dron całkowicie się zmienił, i w wyglądzie i sposobie gry. Miał też mało czasu by grać z Masłem w roblox.

W międzyczasie Masło i Muminek awansowali do grupy motylków w ich przedszkolu. Mogli teraz przejść piętro niżej gdzie było więcej osób. Spotkali tam również znajomą twarz.

Motyla Brygada Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz