Pirmas Skyrius

312 25 3
                                    

Pirmas skyrius.

*

My favourite place?
In his arms.

*

"Take me to church..." Nenustojo skambėti mano telefonas ir susinervinęs išsitraukiau jį ir atsiliepiau.
"Z, kur tu?" Paklausė Liam ir aš persidėjęs telefoną į kitą ranką, paspaudžiau gazą.
"Aš jau pakeliui . Ir išvis aš nemanau, kad jūs tikrai duosite man kažkokią gerą idėją." Pasakiau ir sustojau prie raudono šviesaforo.
"Pamatysi ta idėja geniali! Tai tiesiog įspūdinga! Tu tikrai sutiksi su tuo!" Liam su dideliu džiaugsmu sušuko ir aš susiraukiau. Šių vaikinų niekada neįmanoma suprasti. Ir nuspėti.
"Aha." Sumurmėjau. "Aš tuoj." Pasakiau ir numečiau telefoną ant keleivio sėdynės.
Privažiavus vietą paspaudžiau atrakinimo mygtuką ant raktų pakabuko ir pilki vartai atsivėrė, leisdami man įvažiuoti į kiemą.
Pasistačiau savo mašiną prie garažo ir nuskubėjau prie durų. Net nespėjus pakelti rankos prie durų skambučio, jos prasivėrė pačios, susivėlęs blondinas pačiupo mano ranką ir įvėdė į vidų.
Visi vaikinai sedėjo ant sofos, su maistu (žinoma dėl Niall) ir kompiuteriu ant stalo.
Nusiėmiau savo odinį švarkelį ir numečiau ant fotelio atlošo.
"Nu, sakykite savo mintį. Aš turiu reikalų po šito." Pasakiau ir paėmusi Niall traškutį susilaukiau iš jo pikto žvilgsnio, tai privertė mane nusijuokti.
"Mes tiesiog ilsėdamiesi suradome kai ką genialaus internete." Liam pradėjo, pirštu parodė į kompiuterį.
"Aha, tęskite." Pasakiau kramtydamas traškučius iš pakelio, iki tol kol Niall nepasigriebė jų į savo rankas, ir aš suurzgiau.
"Internete būna ir naudingų dalykų." Liam pasakė vėl.
"Vaikinai, netemkite gumos. Aš sakiau, kad turiu reikalų po šito." Pasakiau ir atsisėdau ant žemės sukryžiuodamas kojas po savimi.
"Mes radome puslapį-" Liam pradėjo ir aš jį nutraukiau.
"Porno? Aš žinau tokius puslapius pats, ir dar porą neblogų." Pasakiau ir Niall paspringo, o Harry pradėjo juoktis.
"Aš neturėjau omenyje porno puslapių, Z." Liam sukikeno. "Mes radome puikų, slaptą pažinčių klubo puslapį." Pasakė ir visi rimtais veidais pažiūrėjo į mane.
Porą sekundžių sedėjau tylėdamas, tada ištiesiau kojas ir susiimdamas už pilvo pradėjau juoktis.
"Kas čia juokingo? Manau tai geras dalykas. Zey, tu negali visą laiką būti vienas." Louis pasakė su rimtumu balse. Su tokiu rimtumo kurio iš Louis negalėjau tikėtis.
"Man gerai ir vienam, vaikinai. Aš turiu muziką, porno puslapius ir gėrimus. Gyvenimas nuostabus. O jūs susiradote sau merginas ir kišate turėti merginą ir man. Jūs neįsivaizduojate kaip gerai ir be merginos. O jei čia viskas, aš išeinu." Pasakiau atsistodamas.
"Ei, palauk. Bent parašyk apie save, gal sulauksi bent porą jaunų merginų raštelių. Nebūtina atrašyti. Tiesiog niekada nebus per vėlu pabandyti." Harry pasakė su viltimi.
"Oh."
"Prašau." Niall pasakė, jis spoksojo į mane savo kaip visada maldaujančiu žvilgsniu, ir didelėmis akimis.
"Oh, gerai, bet aš tik parašysiu. Bet nesilankysiu ten daugiau ir niekam neatrašysiu." Pasakiau ir pasiėmiau kompiuterį.
"Kaip tas puslapis vadinasi?" Paklausiau nueidamas į paieškos laukelį.
"Find me." Pasakė Liam ir visi sukikeno, aš suvedžiau tai į laukelį, užėjau į visai padorų puslapį ir pradėjau registraciją.
"Iš pirmo rašyk teisybę į įprastas vietas, tada šiek tiek galime pagražinti." Louis pasakė ir aš linktelėjau.
Aš pildžiau viską, kaip: vardas, pavardė, metai, gyvenamasis miestas, pomėgiai ir panašiai.
"Ar galiu savo tikros pavardės nerašyti? Aš parašiau, kad mano pavardė Odel, nenoriu fanių antplūdžio." Pasakiau ir visi sutiko.
"Čia klausia ko aš tikiuosi, ką man rašyti?" Paklausiau vėl, ir visi nustatė galvojančių išraiškas.
"Parašyk, kad ieškai pažinčių su merginomis, kurios nėra išprotėjusios ir yra gražios." Harry pradėjo juoktis.
"Ei, jei jūs kikenate iš to, aš išeinu ir nepildau to." Pasakiau ir visi greit nusiramino.
'Iš šio puslapio tikiuosi tik surasti merginą su kuria tikrai būtų verta susitikti bent vieną kartą, tikiuosi ji nebus dėl spurgų išprotėjusi 100 kg sverianti mergina, ar iš proto einanti anoreksikė.'
Parašiau ir paspaudžiau prisiregistravimo mygtuką. Ką? Kartais galima pajuokauti. O dėl šito nieko rimto neturiu.
"Viskas?" Liam paklausė ir aš linktelėjau.
"Nusifotografuok save, nes merginos galvos, kad tu rimtai pilkas žmogus kurį uždeda ant profilio nuotraukos." Niall pasakė ir aš padariau kaip siūlomas. Uždėjau savo 'selfie' nuotrauką ant profilio ir baigiau su tuo.
"Na, o dabar galėsi prisijungti bet kada ir atrašyti į laiškus." Harry pasakė.
"Ne, aš tik užsiregistravau, nieko daugiau. Baikta su šita nesamone." Pasakiau ir kompiuteris kelis kartus supypsėjo.
"Tu gavai du laiškus, o ką tik prisijungiai prie puslapio. Duok pažiūrėti!" Pašoko Liam iš vietos.
Aš greitai paspaudžiau atsijungimo mygtuką ir vaikinukais suurzgė.
"Buvo tikrai smagu pakurti, o dabar turiu vykti." Pasakiau dėdamasis švarkelį ant savęs. "Iki vaikinai." Pasakiau ir palikau namus, susilaukdamas atsisveikinimo ir šiek tiek pykčio šūksnių.
Išsitraukiau vieną cigaretę iš pokelio ir užsidegiau ją.
Įdomu kas man parašė taip greitai?
Ei, Zayn, tau tikrai neįdomu, tai buvo tik šiaip sau. Negalvok apie tai. Tiesiog važiuok kur tau reikia. Ir ne, tu namie neprisijungsi prie to puslapio. Bet juk niekada nebus per vėlu pamėginti. Ar tu?

Jei kažkas būtų sudomintas šia istorija mielai ją kelčiau ir čia (ji keliama Dml Istorija Facebook anketoje), tačiau labai norėčiau nuomonių, ir lauksiu jūsų vote, aišku iš pirmo to bus mažai, suprantu. Skubu dar ir paminėti, kad tai mano pačios rašoma istorija.
-Ieva

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 14, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Find MeWhere stories live. Discover now