2. BÖLÜM

26 1 0
                                    

Annem ve babam çalışıp para kazanamadıkları için maddi durumumuz pek iyi değildi.o yüzden bende bir işe girip çalışmalıydım...
İş aramaya çıktım . Bir Bakkala çırak aranıyormuş.bakkalın Ustasıyla konuştum.ve beni işe aldı.Eve artık para getiriyordum. Ama eve geç geliyordum. Aradan iki gün geçti.çok iyi para kazanıyordum.
Bir  müşteri geldi.  Bu küçük bir çocuktu. Ekmek almak istedi .10 kuruş eksiği vardı. Bende 10 eksikten kuruştan birşey olmaz dedim ve parayı aldım, ekmeği verdim.
Bunu farkeden usta bana çok kızdı.beni işten atmak istemişti. O küçücük bir çocuk dedim.Beni dinlemedi ve işten kovuldum...

Başım önde üzgün bir şekilde eve döndüğümde annem çok kötüydü.hemen komşulardan yardım isteyerek hastaneye kaldırdık . Annemi yoğun bakıma aldılar.Doktor bize ameliyat olması gerektiğini söyledi. Ve Ameliyat olabilmesi için çok para istediler.

Ama ameliyat ettirecek hiç paramız yoktu. Bilal,annesi ve yakınlarından yardım istedim.
Çok olmasada yardımda bulundular. Teşekkür ettim. Babamın durumuda annemin halini gördükçe daha kötüye doğru ilerliyordu.
annemi ameliyat etmek için ne yapmam gerekiyordu?
Aklımdan kötü kötü şeyler geçiyordu.akşam olmasını bekledim ve bir dükkanı gözüme kestirdim. Evet, hırsızlık yapacaktım...

KORUYUCU AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin