PART 1

9 2 0
                                    

            Si eta anu aya dina tukangen panto , ngagebrahkeun kana ati sanubari panon nenjo ti jauh kumaha dedegan nana, nya kuring widi saefulloh jalmi alit anu kacida bungah na dina wanci harita , sok sanajan kuring lain jalma boga tapi ngarasa bungah amar wata suta , bumi jeng langit nu jadi saksi teleking raga sukma nyangkrung na jero dada nineng kanu maha kawasa.

Ti mimiti hirup anu merih ngahasilken perah anu kacida nyeksrek kanu maha kawasa ngembrehkeun hate kana yen pangeran anu agung moal mere cocoba kaluar tina kamampuan, 12 tahun te karasa , kurinng lulus di hiji pesantren di kota nu kakokancara ku dodolna, nya kota garut kota dimana kuring di lahirkeun, dimana kuring hirup jeng balarea, teu nyangka kana taqdir tinu maha kawasa , kuring lain jalma boga malahan mah hirup di pasantren tatagenan kana hiji papatah tinu jadi kolot " kudu kuruh cileuh keunteul peujit", dina subuh harita panon poe bijil nyirikeun waktu na berang , teu apal kukumha rai poe rai poe teh ngan saukur ngagugulung kitab jeng mumunak pacul, ningali babaturan di lembur balik gawe mawa motor, balik gawe mawa duit balik gawe mawa pamajikan , beda pisan jeng kuring ,bisa wae ayena kuring gawe ka kota tapi inget kana tujuan hirup lain rek ngagugulung dunya nyieun hate tetep reunggenek ngaistiqomah keu maneh di pasantren.

Dina poe eta nalika kuring geus lulus ti pesantren pun guru nyaurken " tong waka boga ka bogoh " kuring ngarasa bingung kana eta omongan, tapi qodo jeng qodar alloh moal bisa di pungkiri sok sanajan di mbung mbung pasti bakal kajadian, kuring narimakeun kana papatah nu jadi guru.

Balik kalembur pamatuhan mere kuring tantangan kahirupan anu hente babari bingung kana pakasaban nu rek di lakonan dina nyingharepan kahirupan , nimbulkeun kana satiap pakasaban anu aya di kobong ku kuring di lakonan da ari gawe ka kota mah duka teuing da hente bisa. Mang dadang katinggali ti kajauhan bari gogorowokan hate ngarasa hente genah duka teuing sieun aya naon hal anu teu di pika hayang , " jang ,buru gera balik tuh guru maneh aya ka imah , burukeun" ceuk mang dadang , kuring lempang sanyaan na mopohokeun kana pagawean kuring , lumpat ges asa ngalayang teu nincak kana taneuh, pikiran ges balueung kamana meni , sok kasieunan hente bisa ngamomorekeun kanu jadi guru.

Datang ka imah , ges nyampak guru nu jadi panutan keur nungguan kuring, salam kanu jadi guru ku kuring di payunken " ges jang ka cai heula " saur pun guru, beres ti cai kuring jeng indung nyingharepan guru sok sanajan sakaparan paran kayaan imah, " jang minggu harep anjen nikah ka putra teges bapa " saur pun guru deg, hate sarasa nyereset duka kudu bungah duka kudu sedih , lain kukumaha tapi kuring ngarasa hente pantes kana eta posisi jadi mantu ajengan, " inysaalloh bapak abdi siap " ceuk kuring , lain pedah hayang teuing kawin , tapi ieu parentah anu jadi guru anu ges ka irong kumaha ka harepna.

Rahma syahidatun nisa , istri anu sok jadi primadona na santri , teu sangka bakal jadi batur sahate , batur hirup anu bakal di bawa dina susah jeng bungah na kahirupan, tanggal 12 bulan 12 2017 kuring rengse di rapalan , ti kajauhan anjena di aping ku nu jadi lanceuk jeng adi na , seri teu ka rasa datang dina raray kuring ,bungah jeng sedih ngahiji dina hiji waktu.

Peting teu wasa ieu panon nyurulukeun cai nu ges di popohokeun kana bijilna, bray tuluy nepikeun ka hate kuring ges ngarasa tenang " kang neng siap di bawa kana kahirupan anu kumaha wae ayana , rek amis rek pait , neng turut kanu jadi caroge " ceuk anjena , ieu hate beki nyeri , ngarasa syukuran kanu maha kawasa di pasihan pendamping hidup anu kacida bager na , raray anu salila ieu di tutupan ku cadar, nyilapkeun kana hate , ngan saukur bisa di tinggaliken jeng salaki na hungkul.

Merih na kahirupan ulah jadi hahalang piken urang ngembang keun cita cita , rek amis rek pait sagala kumaha nu maha kawasa , taqdir hente bisa di api lainkeun alloh pangeran kuring anu tos ngatur kumaha kahirupan, kuring ngan saukur bisa ngajalanken bahtera rumah tanga,ka harepna duka kumaha , kuring pasrah sumerah kumaha anu maha kawasa.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KUMAHA NU MAHA KAWASAWhere stories live. Discover now