פרק.
כל יום:)
היום אעלה עוד אחד!
תהנו❤️-
"וואו, הם באמת הולכים על זה, אה?" לואי שואל את הארי, מהנהן לעבר ברברה ונייל."טוב, אחרי שתיים עשרה שנים של תסכול מיני אז אני לא ממש מופתע. אני רק שמח שאני לא גלגל שלישי יותר."
לואי לוקח את הג'וינט אל שפתיו ולוקח שתי שאיפות ארוכות לפני שהוא מרחיק אותו מפיו. הוא משחרר את העשן בפניו של הארי.
"רוצה קצת?"
"לא, אני בסדר."
"היי, לגבי מקודם... מצטער שקראתי לך ילד."
הארי מניד בראשו. "כבר התנצלת, זה בסדר."
"אולי אני רק רוצה שתשתגע עוד פעם כדי שתהיה לי סיבה להרגיע אותך שוב."
עיניו של הארי מתרחבות. "זה לא - אתה לא סובטילי בכלל."
"אני לא רוצה להיות סובטילי." הוא אומר, והארי מוצא את עצמו לפתע עם לואי על ברכיו.
ירכיו משתרעות על אלו של הארי, וזרועותיו כרוכות כעת סביב כתפיו. ידיו של הארי עולות כדי לאחוז במותניו של לואי לפני שהוא רוכן קדימה.
השפתיים שלהם משתפשפות לכמה שניות לפני שהן סוף סוף מתנגשות זו לזו. הפעם זה יותר תזזותי; עם תנועות לשון מבולגנות ונשימות כבדות, אבל הארי אוהב את זה.
הוא מנסה למשוך את לואי הכי קרוב שהוא יכול אליו, כי הוא רוצה עוד.
הארי לא בטוח איך ומתי זה קורה, אבל כל מה שהוא יודע זה שלואי עכשיו יושב עליו ומוציא נשימות רועדות לתוך פיו בעודו חופן את פניו בשתי ידיו.
"לואי..." הוא נושם כאשר לואי מתרחק משפתיו ומתחיל לנשק במורד צווארו.
"ממ?"
"אתה-אני חושב שאתה צריך להפסיק אם אתה לא רוצה אממ-להמשיך."
לואי מושך את פניו לאחור ומביט מטה אל משפעתו של הארי, שם הוא מגלה זקפה נדיבה למדי.
"בסדר. אם זה מה שאתה רוצה."
"לעזאזל זה לא-זה לא מה שאני רוצה. בהחלט לא. רק לא...כאן."
לואי מחייך וקם מברכיו, מתמתח.
"אנחנו צריכים ללכת הביתה."
הארי מסובב את ראשו כדי להביט בנייל וברברה שבאופן מפתיע הפסיקו להתנשק ורק מביטים בהם עכשיו.
"כן."
"אפשר לישון אצלך?" שואל נייל.
הארי מושך בכתפיו. "כמובן."
ברברה לא שואלת אם היא יכולה, אז הארי לא טורח להיות מנומס הפעם. זה אדם אחד פחות שהוא צריך לדאוג ולשמוע אותו ברגע שהוא נכנס הביתה.
YOU ARE READING
Bring Your Body Baby-מתורגם
Romance- הסיפור מתרחש בקיץ 2015. הארי בן השמונה עשרה שונא לרצות אנשים שלא יכולים להיות שלו. ולואי הכדורגלן בן העשרים ושלוש אוהב לפלרטט עם אנשים למרות שזה אף פעם לא אומר שום דבר. - היי! פאנפיק חדש שאני מתחילה לתרגם אחרי הרבה זמן. מקווה שתאהבו. תהנו❤️ *קט...