Utorok

853 72 5
                                    

Dnes sa v škole nič nedialo. Dohodla som sa s Ninou že pôjdeme spolu na omšu lebo je prikázaní sviatok. Keď sme došli pohľadom som hľadala toho chalana na ktorého sa pozerám snáď každú nedeľnú omšu. Nebol tam?! Nie! Dokelu, celý týždeň sa teším a on tu nie je?! Omyl. Je tu. Zrazu sa zjavil na schodoch. My totiž sedavame na schodoch. Išiel okolo mňa. Zlatý. Bol aj so sestrou, teda predpokladám že so sestrou. Podobajú sa dosť tak snáď. Celú omšu som sledovala okolie či náhodou nie je blízko. Nebol. Nina vybehla hore schodmi aby zistila či nie je blízko. Bol. Ale zároveň ďaleko. Počas prijmania šiel okolo. Aj ja som šla na primko a keď som sa vrátila akurát šiel dolu schodmi. Ostala som preto dole. Vedela son že už nepôjde hore. Teda aspoň som si to myslela. Išiel aj so "sestrou" okolo nás. Nina sa obzrela tak aby ju nevideli a zistila že stoja za nami. Ja som ale o tom nevedela tak som sa spokojne spýtala či sa na mňa pozrel a Nina že stojí za nami. Nieeee. Trapas!!
Nevadí. Potom sme šli na Buble Tea, chvíľku sme kecali a potom šli domov. Dúfam že zajtra budeme môcť ísť na kolotoče.
Prišla som domov. Vytriasla som si mikinu, lebo sme sa ohadzovali Buble tea gulickami. Potom rifle. Z mikiny mi čosi vypadlo. Papierik. Čo? Ja som tam mala papierik? Len tak zo zvedavosti som sa chceka pozriet čo tam je. Myslela som že nejaká moja stupidna básnička. Nie bol to list. Pre mňa? Zistíme....
Ahoj, dnes sme sa opäť stretli v kostole. Ak to máš u seba tak som sa konečne odvážil ti to dať. V každom prípade. Často si ta všímam. Už si to dokonca uvedomila segra a tá mi odporúčala toto. Viem možno to je trápne ale som hamblivy. Ak si ma spoznala napis mi prosím.
Adam Aďo Majerský.
A vraj kostol nie je zázračne miesto!!! Pff okamžite som zapinala notebook. Ďalej facebook. Natukala som meno. Bol to on! Vážne to bol on! Teraz stojím pred závažnou otázkou. Čo spraviť? Rozhodla son sa mu napísať.
-Ahoj, čítala som tvoj odkaz. Je to fakt milé. A tak ti píšem.
- To vážne? Nezľakla si sa?
-Niee, potešilo ma to. Aj ja to mám asi nejak tak.
-Už dlho som sa k tebe chcel ozvať noo akosi som nenašiel odvahu a boli tam rodičia.
- Vieš že to poznám? Aj ja som sa chela ozvať. Bála som sa trapasu.
-Som rád že si napísala a aj to že nie som v tom sám.
-Jasné že nie. Inaak kde chodíš do školy?
- Bernolákova. Ty?
-Osvaldova. Na Bernolacku chodí hrať spolužiak hádzanú.
-Fakt? Ja hrám futball ale hádzanárov poznám ako sa vola?
-Sebastian Tribula.
-Poznám ho. Hrozný suknickar.
-Mne hovor
- No to hej, dávaj si na neho pozor dobre?
- Fajn sľubujem.
-Som rád.
-Teba predsa nepodvediem
- No to dúfam
- Dúfať môžeš kedy máš zápas?
- V Štvrtok. Chceš prísť?
-Jasné. O koľkej?
- O 15:20
-Super dojdem aj s kamoskou keď to teda nevadí.
-Ty mi nevadíš nikdy, aj keď sa moc nepoznáme. Kamosku dones kľudne. Môžeme ootom zájsť na zmrku?
-Hej to by bolo fajn. Aspoň sa spoznáme.
-Dobre teším sa
-Aj ja ale teraz už musím ísť. Je dosť neskoro a ja sa musím ísť osprchovať a tak takže paa.
-Ahoj.
-
Zlaaty. Neskutočne. Celkom si rozumieme. Napísala som tu len časť. Bolo toho viac. Viem že hrá futball ďalej nemá rád ananás a olivy. S olivami sme na tom rovnako. Má psa. Fenku Charlie. Husky. Nunatyy psík. Jeho obľúbená zmrzka je oriešková a puncova. Mám to rovnako. Je zlatý. Užila som si polec s ním. Viem možno som divna a možno prídem niektorým ako ..... ale nie som. Objasnenie:
Sebastian....nemám ho rada klame a podvádza.
Tomáš......chodí s Kim.
Colin......nerozprávali sme sa už dlho. Dakt dlho.
Chris.....chodí s Ninou.
Lukas.....chodí s Amandou.
Dominik.....dobrý kamoš....poslednú dobu.
Adam......nový človek, ktorého chcem spoznať.
Vidíš. Nie som.... Musím si zviknúť na to že priateľstvá a vzťahy myslím tým nové získam tak že budem spoznávať nových ľudí. A Adam človek je.

Denník školskej JaМесто, где живут истории. Откройте их для себя