Ik heb mijn bord leeg, ik pak mijn bord en zet hem in de vaatwasser. Michael doet hetzelfde en loopt vervolgens achter mij aan. Ik ga naar mijn kamer en wil mezelf omkleden. " wacht je buiten de deur"? Vraag ik beleefd. Is goed mevrouw antwoord Michael. Ik kleed mezelf om ik ben dus al te laat.... Ik doe een comfortabele sport outfit aan aan met lange mauwen en een kort sport broekje. Daar over heen een jogging broek, en een vest. Als laatste pak ik mijn rug tas en ik doen mijn bidon en handdoek er in. Ik doe de deur open en kijk Michael aan. Zullen we met de auto gaan? Dan geef ik je het adres door. Prima mevrouw zegt Michael beleefd.
Ik loop de kamer uit en Michael doet de deur achter mij dicht. Ik bedank hem en loop daarna verder, langs de keuken en zeg mijn broer gedag.
We lopen naar de auto, Michael is stil... misschien moet hij gefocust blijven ? Het is best akward namelijk. " wilt u voorin of achterin mevrouw?" Michael kijkt erg serieus als hij die vraagt stelt. Ik kijk hem verlegen aan en antwoord zachtjes dat achterin prima is.
Hij loopt naar de deur en houd hem voor mij open. Als ik in de auto zit zegt Michael " maak alstublieft de gordel vast, als we een ongeluk krijgen ben ik verantwoordelijk voor uw veiligheid" opeens buigt hij over mij heen en vraagt " mag ik?" Waarop ik ja antwoord.
Hij buigt over mij heen om de gordel vast te maken! Ik houd mijn adem in en krijg het erg warm omdat hij zo dichtbij is KLIK! ik schrik van het geluid van de gordel. Michael kijkt me aan " alles goed mevrouw?" Er is oprecht geen teken van emotie in zijn gezicht.. met mij gaat alles prima antwoord ik. Michael gaat voor in zitten en legt me uit wat ik moet doen als er een verdachte situatie dreigt te ontstaan.Ik geef de locatie door aan Michael en hij begint te rijden.Onderweg staat de radio zachtjes aan en, ik app dat ik onderweg ben zodat mijn vriendinnen op de hoogte zijn. Eenmaal aangekomen bij Anne haar huis stopt de auto en stapt Michael snel uit. De deur gaat open en Michael zegt " ga alstublieft snel naar binnen het is hier niet veilig." Michael pakt mijn hand zonder dat ik er iets van kan zeggen rukt hij mij een beetje hardhandig de auto uit. Hij merkt dat ik door hem wankel te been ben " Sorry hernia voor uw eigen veiligheid mevrouw ". Ik loop naar de voordeur waar een bewaker de deur open houd. Ik bedank de vrouwelijke bewaakster en loop door naar de ingebouwde gym in het huis van Anne. ELLA!! Daar ben je", Rosalie en Anne komen op mij afgelopen en omhelzen me. " het duurde net iets te lang we maakte ons zorgen" zegt Anne ze kijkt me bezorgd aan. Alles is prima! Ik heb alleen een nieuwe bewaker en ik was in slaap gevallen tijdens het huiswerk maken dus ik was sowieso iets later... " Laat ons de volgende keer iets weten Ell we love u :) " zegt Rosalie op een verliefde toon. Haha is goed, ondertussen lopen we naar de zaal. Naast de zaal is er een omkleed ruimte met douches en hokjes om jezelf om te kleden. Ik zet mijn tas neer en pak mijn bidon uit de tas en trek mijn sportschoenen aan.
Anne en Rosalie wachten in de zaal. Terwijl ik mijn sportschoenen aan trek komt Michael opeens binnen lopen. " Sorry mevrouw maar ik heb het gevoel dat ik u net iets te ruw behandelde.. het spijt me ik wil niet dat u iets overkomt." Ik schrik er een beetje van als ik omhoog kijk en zeg zachtjes dat het oké is. Terwijl ik het niet oké vond... maar ik heb niet echt het gevoel dat ik dat tegen hem kan zeggen...
JE LEEST
Reality or Fantasy
RomantizmDe koninging van zweden is op tragische wijzen gestorven in 2022. Ella de dochter van de konigin is net 20 geworden en Zit nog in de bloei van haar leven en gaat nog naar school. Op een dag krijgt Ella te horen dat ze de opvolgster van haar moeder...