Bir yıl önce Bergüzarın nişanında hiç kimse yıl bittiğinde gelecek yılı böyle kutlayacaklarını ön göremezdi.
Bergüzar ve Poyraz yakın dostlarını katılımıyla sade bir davetle evlenmişlerdi.
Çocuklar, özellikle Balım, bir kardeşinin daha olacağını öğrendiğinde, Bergüzarın endişelerinin aksine çok heyecanla sevinçle karşılamıştı.
Üstün, erkek olursa top oynamayı hayal eder olmuştu.
Sude ve Emre nişanlanmışlardı ve Ankara magazinine günlerce konu olmuşlardı. Sude'nin ısrarı ile baharda kır düğünü yapmaya karar vermişlerdi.
Emre'ye kalsa yeni yıla evli girmek istiyordu.
Sevgi ile Bergüzar iyice belli olan karınlarıyla artık ailenin kutlama mekanı haline gelen Poyrazın, Avm sindeki salonda yeni yılı oynayarak karşılıyorlardı.
Poyraz ve Galip diken üstünde eşlerine bakıyorlardı. Kızlar çok eğleniyorlardı. Bir ara Bergüzar karnını tutunca Poyraz zorla onu oturttu.
En mutlu insan, Nur Hayat hanımdı. Sevgiyle, Poyraza ve ailesine bakıyor arada gözleri dolsa da belli etmemeye çalışıyordu.
Emre'nin ailesi de kutlamalara katılınca koca mekan dolmuştu.
"Biz balayına ne zaman çıkacağız?"
"Bergüzar, karıcım, bu halde nereye gidebiliriz acaba!"
"Uludağ'a kayak yapmaya."
Poyraz, gözlerini açıp Bergüzara baktı ve ciddi olup olmadığını anlamaya çalıştı.
Bergüzar, gülerek uzanıp öptü.
"Şaka yaptım şaşkın, hem ocak ayında iki önemli davam var. Çalışmam lazım."
"Eve gidince bunun intikamını alacağım. Beni kandırdın!"
"Ama ben hamileyim. Bebeğimizi ezersin."
"Ben ezmeden de intikam alırım, ayrıca doktordan bilgiyi aldım. Bebeğe hiç bir zarar gelmezmiş."
"Nee! Bunu sordun mu gerçekten?"
O sırada geri sayım başlamıştı.
Tam on ikide herkes bir birine sarılıp kutladı ve oyun havaları başladı. Ayça ve Sude show. Çok iyi arkadaş olmuşlardı.
Sude ailenin parlayan yıldızı haline gelmişti.
Bu gece çocuklarda uyumadığı için kutlamaya renk katmışlardı.
Hikayem bitti. Demem o ki, asla umutsuz olmayalım. Çare, çaresizlikle bulunmaz. Tek çaresizlik ölümdür, bunu sakın unutmayalım. Yorumlarınız için sonsuz teşekkür ederim.
Gözlerinize sağlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞLADIĞIMA BAKMAYIN (üç kadın)
Ficción GeneralÜç kadın, üç hikaye. "Tek seçeneğiniz var. Annen mi, doğmamış bebeğin mi?" Üçüncü kadın sordu. "İnsan kendi evladını satar mı?" Birinci kadın sordu. "Çok adice." İkinci kadın konuştu. "Sen hiç seçeneksiz kaldın mı ki?"