27 fejezet

51 2 0
                                    

*Britani szemszögéből*

Az előző osztalyomat nagyon sokáig sirattam. Sőt neha a mai napig is bekonnyezem ha rólunk van szó. Akikkel különösen jó volt a kapcsolatom azokkal természetesen tartom a kapcsolatot meg a többiekkel is beszélek néha. Danival és Hannahval igyekszem minél többet találkozni, mondjuk Danival nap mint nap találkozni fogok mert egy suliba járunk csak más szakra. Ő kosár oktató lesz. Hiányozni fognak az általános iskolai osztálytársaim talán örökre de felejthetetlen 8 évet töltöttünk együtt. Viszont ma itt az ideje hogy egy új sulival új fejezetet nyissak az életemben.

Itt ülök az egyik iskolapadban egyedül. Látom ahogy szépen sorjában mindenki megérkezik. Egyenlőre senki nem beszélget senkivel.
Nem sokkal később becsengetes után megérkezik az osztályfőnök.
-Sziasztok gyerekek! Mrs. Johnson vagyok! Kérem gyertek ki egyesével a táblához és mutatkozatok be!

Mindenki ki ment és bemutatkozott. Nem volt nagy az osztály létszáma csak 10en voltunk.
Legutoljára én léptem ki a táblához.
-Sziasztok! Britani vagyok! 15 éves! 3 éve lovagolok. Egy gyönyörű sárga lovat berlek Amigot. Díjugrató szakágban vagyok. Ha minden jól megy akkor tavasszal már magasabb szinten versenyzek.
-Koszonjuk Britani! Kérlek faradj a helyedre!-mosolygot rám az ofő.- A többi számotokra fontos dolgot szünetekben tudjátok megbeszélni!
A következő 10 percben a tanárnő ismertette az óra rendet.

Az első szünetben a padom körül összegyűlt egy csomó lány.
-Szia!-koszontek egyszerre.
-Sziasztok!-néztem rájuk meglepetten.
-Jottunk megbeszélni a lányok számára legfontosabb témát!-mondta az egyik szőke lány.
Te jó ég. Hova kerültem?!
-Es miről lenne szó?
- Hát a fiúkról!-mondta az egyik barna.
Na pont ettől féltem.
-Szoval neked tetszik valaki?-nezett rám egy fekete lány.
-Nem. Nekem párom van.-mutattom meg gyorsan a hatterkepem. Amin Szebbel vagyunk.
-Azta! Hogy hívják?-kerdezi a szőke.
-Szebasztian!
-Es mennyi idős?-kerdezi a fekete.
-18!-probalok mosolyogni és nem úgy érezni magam mint egy kihallgatáson.
Látom hogy a szőke és a fekete egymásra néznek.
-Talan valami baj van?
- Ja nem csak... íze...nem idős hozzád egy kicsit?
- A kor csak egy szám!-mondom magabiztosan.
- És szűz vagy még?-kap szajahoz a barna lány.
-Nem hiszem hogy ez rátok tartozik!
-Tehat nem!-nez rám ítélkező fejjel a szőke.
-Gondolj amit akarsz!-mondom majd elindulok a mosdóba.
-Ribanc!-hallom a hátam mögül.
-Én is örülök hogy megismertelek!-lenditem magasba közepso ujjam hogy láthassák a mögöttem lévők.

Éppen visszafelé mentem a terembe mikor össze futottam Danival.
-Szia szép lány!
-Helloka szép fiú!-oleltem magamhoz.
-Milyen az első nap?
-Őszinten eddig borzalmas! Az osztály társaim lány részének a szemében ribanc vagyok azért mert idősebb párom van! Neked milyen az első napod?
- Nekem nagyon jó! Nagyon jó fejek az osztálytársaim. De azért hiányzik a régi padtarsam.-löki meg vállamat óvatosan.
-Nekem mondod!? Meg padtarsam sincs.
-Hoztam neked bűfelejtőt!-nyul a táskájába és kiveszi belőle a kedvenc Hell kávém.
-Te vagy a megmentőm!-nyomok puszit arcára és elveszem a kávét. Ekkor megszólal a becsengo.
-Neked is ez lesz az utolsó órád?-kerdezi.
-Aha!
-Akkor óra után elmegyünk kajálni? Én fizetek!
- Egy ilyen ajánlatnak nem tudok nemet mondani!De nem eszek sokat mert este megyek Violaekkal vacsizni!
-Jol van akkor óra után itt tali!
-Oksa!
Azzal elindultunk órára.
Meg egy osztályfőnöki óránk volt. Ahol ismertetek a házi rendet és minden ilyesmit.
Alig vártam hogy jelezzen a kicsongo.
Csak úgy futottam lefelé a lépcsőn. Dani már lent várt.
-Meki?-nezett rám mikor már kifelé sétáltunk a suliból.
-Tokeletes!
Megkajaltunk, beszélgettünk egy jót majd mind a ketten hazamentunk.
Szerettem mikor így elmegyünk valahová vagy csak beszélgetünk Danival. Fontos szerepet tölt be az életemben.
Viszont életem másik fontos szereplője éppen arra vár hogy felhívjam és beszamoljak a napomrol.

📱B: Szia szerelmem!
📱Sz:Szia Kicsim! El sem tudod hinni mennyire hiányzol! Milyen volt az első napod? Mesélj el mindent.
📱B: Volt ma két osztályfőnöki órám ahol végig hallgatuk a kötelező szöveget meg bemutatkoztuk. Aztán a lány osztálytársaim közölték velem hogy ribanc vagyok.
📱Sz: Már miért lennél ribanc? Kicsim mi történt?
📱B: Oda jöttek meg tárgyalni hogy kinek ki tetszik én meg közöltem hogy van párom meg kérdeztek hogy éves vagy. Aztán azt kezdték boncolgatni hogy szűz vagyok e még. És ebből jött az hogy ribanc vagyok. Szóval úgy néz ki hogy az osztalyommal nem lesz jó a kapcsolatom. De nem baj mert itt vagy nekem te.
📱Sz: Sajnálom Kicsim! És ezzen kívül mi történt még ma?
📱B: Elmentünk a mekibe Danival! Hála az égnek egy suliba járunk így legalább szünetekben nem kell az osztalyommal lennem.
📱Sz: Ennek örülök! Bírom Danit! Szeretem hogy szeret téged!
📱B: Hát igen ő már elég régóta mellettem van jóban rosszban és mostmár itt vagy te is. Nem is kell ennél több.
📱Sz: Szeretlek!
📱B: Én is szeretlek!
📱Sz: Mi a programod estére?
📱B: Vacsizni megyek Violaekkal!
📱Sz: Helyes! Érezték jól magatokat!
📱B: Te mit csinálsz este?
📱Sz: Megyünk a srácokkal sörözni meg vacsizni! 10 perc múlva indulunk! Szoval elköszönök kicsim! Vigyázz magadra! Szeretlek! Puszilom Violaekkat!
📱B: Én is szeretlek! Te is vigyázz magadra! Szia!
Azzal letettuk a telefont.
Osszekeszulodtem majd megjöttek értem Violaek.
Elmentünk vacsizni egy olasz étterembe. Beszélgettünk nevettünk jókat majd haza vittek.
Én pedig ezután a sűrű nap után bedoltem az ágyba.

KorkülönbségOnde histórias criam vida. Descubra agora