Alle basisprincipes die u moet weten over gepersonaliseerde fotolijsten.

2 0 0
                                    

Je kijkt waarschijnlijk naar de foto's in de gepersonaliseerde fotolijsten die je cadeau hebt gekregen of die de woonkamer van iemand anders sieren, en je waardeert graag de blije gezichten die je aanstaren. Weinig mensen letten op het frame. Sterker nog, als het kader zorgvuldig is geselecteerd om het onderwerp en de achtergrond aan te vullen, kan dit bijdragen aan de algehele impact van de opname. Als je de gravure leest, begrijp je het belang van de setting van de foto en de emotionele investering van het onderwerp erin. Als u even de tijd neemt om de zorgvuldige gravure en het stijlvolle ontwerp te bewonderen, zult u nieuwsgierig worden naar het proces dat nodig is om een ​​lijst op maat te maken.

Producten voor fotolijsten

Er is een duizelingwekkende verscheidenheid aan fotolijsten om uit te kiezen. Op basis van het soort afbeelding dat u wilt verbeteren, kiest u degene die het beste bij uw behoeften past.

Houten frame: ongeacht of dat frame is gemaakt van walnoot, eiken, grenen, essen, natuurlijk hout of een andere houtsoort, het zal een meer traditionele sfeer uitstralen. Bovendien kunnen houten kozijnen worden gebeitst of gelakt om een ​​breed spectrum aan tinten te produceren, variërend van licht tot donker en zelfs om de indruk te wekken dat ze oud zijn. was uitstekend. Creëer een gezellige en traditionele sfeer met een foto van je grootouders in sepiatinten en ingelijst in hout. Op de foto kan ook een oude klok staan ​​die je nog hebt. Plaats een eigentijdse foto in een van onze op maat gemaakte fotolijsten en je hebt meteen een onderwerp van discussie, geschikt voor elke omgeving.

Zilver gepolijste lijsten: deze lijsten zijn perfect voor het weergeven of weggeven van elke soort foto. Ze zien er niet alleen geweldig uit met gravure, maar ook met reliëf- of reliëfpatronen. Ze laten elke ruimte ook veel chiquer lijken. Fotolijst Plexiglas geniet bij veel mensen de voorkeur. Voor een foto van een pasgetrouwd stel, bijvoorbeeld, kan een lint en een hartvormige lijst geschikt zijn. Maar als je een foto hebt van een pasgeboren baby die je aan zijn of haar blije grootouders wilt geven, dan is een teddybeerlijst de juiste keuze. Overweeg in plaats daarvan een lijst versierd met mooie roze vlinders voor een jongedame.

Monturen met een gouden afwerking: Goud heeft net als zilver een zekere aantrekkingskracht. Kies een glanzende gouden lijst of combineer zilver en goud voor een montage met een glinsterende diamantafwerking om de schoonheid van de foto erin te benadrukken. zijn erg goed. Ontwerpen met reliëf of reliëf zijn een andere optie bij het winkelen voor een aangepaste fotolijst.

Glazen fotolijst: Glazen fotolijsten worden vaak aangeboden in het traditionele wit of het uiterst elegante zwart, die beide de zilveren gravure prachtig laten schitteren. Glas op zichzelf straalt een hypermoderne, moderne sfeer uit.te vinden Aluminium Fotolijst is op veel plaatsenExperimenteren met zilveren kralen rond de randen, of een lijst van glas en zilver kiezen, kan er echter voor zorgen dat uw afbeelding boekdelen spreekt.

Alle basisprincipes die u moet weten over gepersonaliseerde fotolijsten.Where stories live. Discover now