Перше повідомлення

8 1 1
                                    


Була засніжена зима. Катя сиділа дома, було достатньо сумно, в її телефоні висвітилось фото. Красивий хлопець,високого росту,коричневе волосся та зелені очі,як бездонний ліс. Він їй сподобався, його звати Стас. Писати вона йому не змогла, лише вподобавала його фото.
Пройшло декілька днів, Катя вже забула про нього,свої спари та проблеми взали верх.
Вечір, стомлена Катя прийшла додому після тренування,в її думках було лише одне, сходити в душ та лягти спати, але її прийшло повідомлення,яке змінило її життя.
⁃ Привіт,як твої справи( написав Стас).
Дівчина забула про сон, всю ніч вони спілкувались. Так було достаньо довго, більше року вони спілкувались. Катя хотіла бути з ним, але все не складалось.
За місяць до Ногово року вони перестались спілкуватись, в дівчини було навчання, свої проблеми. В Стаса теж навчання, тренування. Вони відхились один він одного, зв'язку між ним не було, взагалі ніякого.
Новий рік, день чудес, прекрасного.
Вона була красива,її коротке чорне плаття, підкреслювало фігуру.
Компанія дівчат, в поспіхах готувались, накривали стіл. Все, 00:00. НОВИЙ РІК!
Емоції переповнювали, бій курантів, смачні напої та привітання призедента.
Музика грала дуже голосно всі веселились,але все ж таки вона почула дзвінок свого телефона, це був він.
Непройшло й 30 хвилин, як він з своїми друзями приїхав до дівчат, де була Катя.
Він дививсь на неї зачарованими очима, і думав:" Яка ж вона красива"
І справді, довге темне волосся, темно карі очі, невеликий зріст та ідеально красива фігура. Їй це все дуже пасувало.
Так вийшло, що Катерина та Стас залишись одні в кімнаті, і їх діалог дуже стрімко розвивався, але тут настала гробова тишина!
Чому ж це?
Стас не втримався, та поцілував губи Каті, які були нафарбовані темно рожевою помадою.
Все дуже стрімно розвивалось, їм було добре разом,але...
Було одне але, Катя хотіла відносин з ним, а Стас не дуже, йому це було не потрібно.
Дівчина цего не бачила, або просто не хотіла бачити...
       Пройшло декілька місяців
в Каті з'явились нові відносини з красивим хлопцем Сашою, їй було приємно з ним знаходитись. Чи любила вона його?
В цему дівчина впевнена не була, в цему ніхто не був впевнений.
Каті все набридло, кожен день, як один, все однакове, захтілось змін.
Рішення було зроблене за 15 хвилин, дівчина бере машину і їде в велике місто.
Нові покупки, смачна кухня, атмосфера чогось іншого, пішла їй на користь. Вечері в прекрасному настрої Катя вирішила виїжати додому, час пік, пробки. Більше години машина стояла на однопу місці, ні вперед ні назад, але не біда, музика спасала. Дивившись в вікно дівчині попалась дуже знайома машина на очі.
⁃ Ні, тільки не це( вона почала машину Стаса)
⁃ Фух, це не він, номера не ті.
Коли Катя зрозуміла, що це все таки була не його машина, їй стало набагато легше. Дівчина не хотіла за нього згадувати, було важко. І тут заграла ЙОГО пісня. Знала це тільки Катя.
Вже без настрою, з мокрими очима,їхавши додому дівчина вспомина, Все...
Всі моменти з Стасом, вона давно так не плакала, було дуже важко, не відпустила його ще...
Приїхавши додому, Катя придбала 2 бутилки винна, сіла дома  за кругли столом, взяла його фотографії та почала вспоминати.
Друга бутилка вже закінчувалась, її рука таки сама потягнулась за телефоном, і набрала його номер.
⁃ Ало, слухаю, Катя, щось сталось, навіщо телефонуває так пізно і неочікуванно?(Промовив Стас на тій стороні слухавки)
⁃ Приїжай...( це все,що змогла промовити дівчина)
Стас примчався до дівчини,думавши, що в неї серйозні проблеми, та побачив таку картину:
Заплакана Катя, дві пустих бутилки вина на столі та їхні спільні фото, розкидані по всій кімнаті.
Без лишніх слів, хлопець обійняв Катю та пристасно поцілував. Ніч була не забутння,але на ранок впромовив такі слова:
...

Він змінив її життяWhere stories live. Discover now