Ben geldimkee
Nasılsınız? Hayat nasıl?
Hadi başlayalımmm
Jungkook'tan
Sabahki krizden sonra Taehyung çıplak bir şekilde kucağımdan kalkıp odasına gitmişti ve hala inmemişti. Sessizce odasına girdiğimde yorganına sürtünerek ağlıyordu, istemiyordum acı çekmesini ama sikeyim ki zarar vermek istemiyordum.
"Mrrr sahip Koo sıcak olsun lütfen!"
"Gel buraya güzel ufaklığım"
Hemen kucağıma geldiğinde odaya götürdüm, kucağıma oturttuğumda burnunu çeke çeke çeke yanan yanağını elime sürtmeye çalıştı.
"İyi misin ufaklık?
"Koo mrrr~ Islak deliği yala!"
"N-ne?"
"Sahipler yalamaz mı Koo? B-ben gördüm küçük ekranda"
Telefonu işaret ettiğinde arama motoruna girerek arananlara baktım. Sikeyim ki çok masumdu ıslak deliğini nasıl akmasın diye durdurur onu aramıştı.
"Sahip kızdı mı mrrr~"
"Kızmadım kızmadım"
"Sahip yala! Lütfen lütfen"
Taşan sabrımla ve daha fazla acılı sesine dayanamayarak arkasını döndürüp kalçasını yükselttim ve ıslak deliğinde gezdirdim parmaklarımı. O kadar çok insanla oldum, ne kadın ne erkekte bu kadar ıslaklık görmemiştim sanırım. Minik bir öpücük bıraktığımda bağırdı.
"Koo tekrar lütfen ahmm lütfen!"
Tekrar tekrar deliğine öpücükler bırakarak dudaklarımı kapattım ve emdim. Ağlayarak kendisini yatağa bıraktığında dilimi içine kaydırıp dilimle becermeye başladım deliğini. Sıkı deliği dilimi duvarları arasından kasılıp gevşeyerek kaydırırken boşaldığında geri çekildim. Nefes nefese ağlayarak kucağıma çıktı hemen, sarılıp yanaklarını öptüm.
"Ağlama ufaklık"
"Koo Koo güzel tekrardan olmaz mı? Sahip yala lütfen çok güzel!"
"Ştt yeterli bu kadar güzel ufaklığım "
Kalbimin durmasını istemiyorsam yeter? Sanırım 10 gün kadar sürüyordu her ay. Her ay 10 gün ne yapacağım ben bu ufaklıkla? Nefesleri düzene girerken mırlayarak burnunu gezdirdi boynumda.
"Koo yemek istiyorum"
Tanrım sonunda! Hemen üstünü giydirip aşağıya indirdiğimde kuyruğunu kabartarak tısladı.
"Sahip benim çirkin kadın bakmasın!"
"Öyle söyleme-"
"Koo istemiyorum yemek!"
"Tamam ben hazırlarım sana tamam mı?"
Kafasıyla onayladı ve salona gittiğinde bir şeyler hazırlarken Rebecca elimden aldı.
"Ben yapa-"
"Sik ellerini benden uzak tut ve işine bak"
Yemeği götürdüğümde iştahla yerken gelen telefonla Taeye döndüm.
"Şimdi gideceğim ufaklık, sende uslu dur tamam mı? Geldiğimde yanaklarını seveceğim söz
" T-tamam mrr~"
Telefonu açarak dışarıya çıktım.
"Geliyorum bakalım ne sik dönüyor"
Taehyung'tan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angry Cat
FanfictionTanınan mafya Jeon ve Dik başlı Catboy Taehyung. "Burası artık senin de evin ufaklık" "Sensin o ufaklık annesi pis adam!" Minific! Jk:27 Tae:23