Ehehehehe sevmek bu fici.
Taehyung'un kedy genleri baskın diye böyle yoksa aklı başında yani söylemek istedim bunu.
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Yine günlük rutin olarak işlerime ara vermiş, Taenin isteği üzerine saçlarını seviyordum. Yaklaşık 1 haftadır her gün öpüşerek parmaklarımla rahatlatıyordum onu, fazlasını istese de sert sevişmemizin acıttığı deliğinin tamamen iyileşmesini istiyordum.
"Mrr Koo bak!"
Elimin içindeki elini gösterdiğinde tebessüm ettim.
"Koo içime bebek koydun mu?"
Siktir ne?
"Ne ne yaptım mı?"
"Mrrr beyaz bebekleri içime koymadın demi? Karnışım küçük bissürü bebek olmaz"
Sadece 1 kere seviştik ve asla içine boşalmadım, hamile kalacağının farkındayım doğurgandı sonuçta.
"Merak etme koymadım içine bissürü bebek"
"Koo sahip deliğime girmek ister mi mrr~?"
"Tanrım uslu duramaz mısın?"
Tıslayarak hemen kolumu çizdi.
"Delik seni istiyor sahip!"
"Bende tanrıdan sabır istiyorum yoksa minik deliğini parçalarım"
"P-parçalama! Orası delik sadece gir Koo. Yine yine acısın lütfen"
Deliğini varlığımla doldurmamı istediğini böyle belirtirken sıkıntıyla nefes verdim, gerçekten yok edeceğim deliğini mahvediyor beni...
"Acımasın, bak yeni geçti acısı?"
"Mrrr sahip anlamıyor! Acıması güzel delik istiyor Koo! Hadi gir"
Önümde durup altındakini çıkararak dört ayak üstünde deliğini gözler önüne serdi. Kasılıp duran deliğine parmağımı ittiğimde hızla içine alıp kendisini ileri geri yapmaya başlamıştı.
"Mrrr! Bu küçük istemem ben! Bunu İstiyorum!"
Dudaklarını şortum üstünden penisime bastırarak emdiğinde kayan gözlerimi zor tuttum.
"Yapma ufaklık"
"Koo neden? Bende bende başka sahip bulacağım deliğimi acı yapsın!"
"Sana kimse dokunamaz"
"Neden ki?"
"Çünkü sen benim değerlimsin ufaklık, minik deliğini de sadece ben doldurabilirim başkası değil anladın mı?"
"Koo doldursun derhal şimdi!"
Şımarık küçük ufaklık. Yavaşça penisime oturttuğumda inleyerek kucağımda zıplamaya başladı.
"A-Ahmm Koo çok kocaman! Karnışımda!"
Karnına dokunup penisine elimi sararak çekmeye başladım, derindeydim çünkü öyle bir hızda zıplıyordu ki aletimin üstünde kafayı yiyordum.
"Ahh beni delirtiyorsun ufaklık"
"Koo ıhmm ahh Koo daha hızlı istiyor-ahh!"
Aniden bulduğum yerle kendisini bana bırakırken sertçe oturtup kaldırarak hareketimi tekrarlıyordum. Karnıma boşaldığında hızla hareket etmeye devam ettim ve içinden çıktım.
"Koo ıhm sevdim güzel yine!"
"Buraya gel"
Geldi ve aletime parlayan gözlerle baktığında saçlarını sevdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angry Cat
FanfictionTanınan mafya Jeon ve Dik başlı Catboy Taehyung. "Burası artık senin de evin ufaklık" "Sensin o ufaklık annesi pis adam!" Minific! Jk:27 Tae:23