gerçekten aşık mıyım ?

5 0 0
                                    

Onu görünce bi başka oluyor dum
Kalbim kıpır kıpır oluyordu
Nedensizce bütün dersler onun gözlerine bakmakla geçiyordu
Onun benim ona baktığımı görünce çok utandım ve hemen gözlerimi başka tarafa döndürdüm neredeyse okula gelme sebebimdi  eve gittim gece uyurken bile onu düşündüm aya bakınca adeta onu görüyordum sanki aşık olduğumu anladım. Sabah okula giderken lipbalmmimi sürer,parfüm sıkar,hafifte makyaj yaparak okula gittim . Bide ne göreyim? Bir kız ile çok mutlu şekilde oyun oynuyordu onu görünce çok kötü oldum ağlaya ağlaya lavaboya gittim makyajımı sildim, yüzümü yıkadım ve sınıfa gittim o sırada arkadaşıyla konuşuyordu :"kanka ona aşık mısın (oynadığı kıza) " dedi ve dikkatlice onları dinledim o " hayır tabiki o benim kuzenim" dedi  o kadar mutlu oldum ki... Derin bir nefes aldım ve "oh be kizeniymis" dedim .ve arkadaşlarımın yanına gittim. Bi süre sonra ders başladı derste her ona baktığımda bana bakıyor olduğunu görüyordum ve bu yüzden çok mutlu oldum.birkac ay geçti artık çok samimiydik spor dersi geldi voleybol oynarken yanlışlikla ona attım ve arkadaşları hemen üstume saldırmaya başladı en yakın arkadaşına bağırarak:"YANLİSLİKLA OLMUS OLAMAZMİ NİYE HEMEN SALDİRİYORSUNUZ?" dedi beni savunmasi hoşuma gitti açıkçası ve kısık sesle:"onlar için özür dilerim güzelim " dedi bende "bişey olmadı bana ama sana bişey oldumu?" Dedim."teşekkürler sağol " dedi ve arkadaşlarının yanına gitti . Onu görmek için hemen sabah olsun isterdim ve her gün koşarak okula gidiyordum.bugünde başka kızların yanındaydı cesaretimi topladım ve yanlarına gittim."bugün nasilsin kıvırcık?" Dedim yanındaki kızlardan biri sinirli şekilde "bu  ezikle konuşmuyorsun dur umarım" dedi çok sinirlendim ve hızlı adımlarla uzaklasacakken (o kız bana çelme taktı) tüm okul bana gülüyordu çok utandım o an bişey oldu ve ....

Vampir Bir Sevgili..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin