1.1

236 27 22
                                    

Gözümü açtım ve vücudumu esnetip sasukeye döndüm ama yatakta değildi, onun yerine bir tepsi vardı.

İçinde minik bir vazoda duran gül, onun dışındada özenle hazırlanmış kahvaltı tabağı vardı.

Tepsiyi hafif kendime doğru çektim ve vazo ile tabağın arasında duran minik zarfı aldım, açıp içinde ki yazılı minik kartonu çıkardım.

'Canım, dün gece gömleğime ufak çaplı bir zarar verdiğim için kendime kıyafet bulmaya gittim. Söz veriyorum hemen gelicem, sen kahvaltının tadını çıkar. -Sasuke'

Bu her sabah böyle not bırakıp gidicek mi böyle ya? Tamam.. Evet çok zarif, centilmen, yakışıklı, romantik ve ne kadar kaslı bir erkek olsada genede bu işte bir iş var.

Neyse, genede çok tatlı ama buu~

Yatakta dikeldim ve tepsiyi kucağıma alıp kahvaltımı etmeye başladım.

***

Yaklaşık yarım saat geçmişti, içerden kapı sesi duymam ile sasukenin geldiğini anlamıştım.

"Ben geldim"

"Hoş geldin, gel."

"Bu gün bana karşı biraz soğuk gibisin?"

"Kıçım hala ağrıyoda ondan"

Sasuke kıkırdamasıyla elinde ki iki poşetten birini önüme koydu ve diğer elinde kalan poşedide açıp içinden kıyafet çıkarıp onları giydi.

"Banada mı aldın?"

"Evet hadi giyinde gidelim."

"Peki?"

Poşedin içinde ki kıyafeti çıkardım ve onları giydim ardındanda telefonumu alıp sasuke ile beraber odadan çıktım.

Sasukenin koluna girdim ve kapıda gazetecileri gördüğüm gibi kolundan çıkıp suratımı kapattım.

"Sasuke bey! İlişkiniz olduğu söyleniyor doğrumu!?"

"Yanınızda ki arkadaşınız kim!?"

"Kim bu şanslı kadın!?"

"İsim alabilir miyiz!?"

"Sasuke bey arkadaşınız ile burada ne yapıyorsunuz!?"

"Arkadaşlar bir durun!" Evet sasuke en sonunda patlamıştı.. "Evet, bir ilişkim var ama kimin ile olduğu sizi ilgilendirmez."

"Peki efendim arkadaşınız neden suratını kapatıyor? Neden gizleniyor bizden?"

"Birincisi o benim arkadaşım değil, ikincisi kapatıyorsa demek ki kim olduğunu söylemek istemiyor. Şimdi lütfen çekilin."

"Peki sasuke bey o sizin arkadaşınız değilse neyiniz oluyor efendim açıklar mısınız?" Sasuke sinirle derin bir nefes alıp verdi.

"Sevgilim"

Bütün basının şok olması ile bütün hepsi sasukeyi bırakıpbenim üzerime çullanmıştı. "Efendim en azından adınızı bahşedebilir misiniz? Yüzünüzü görebilir miyiz?"

Sasuke beni kolumdan yakaladığı gibi o savaştan çıkarıp arabaya bindirdi.

"O ne öyle ya!?"

"Hep böyleler"

Suratımı hala kapatıyordum. "Noldu niye hala o güzel yüzünü kapatıyorsun?"

"Gizem yaratmak için" gülmeye başlamam ile oda peşimden kahkahalara boğuldu ve elini bacağıma koyup hafif sıktı.

Neden bilmiyorum ama çok hoşuma gitmiş ve tahrik edici gelmişti, midemde kelebek hissi oluştuktan sonra sasukeye "eve mi gidiyoruz?" diye sordum.

"Evet eve gidiyoruz."

En sonunda geldiğimizde hemen eve girip rahat birşeyler giydikten sonra salona gidip televizyonu açıp haberlere bakındım.

'Uchiha Sasuke yeninbir sevgilisi olduğunu söyledi ama kim olduğunu açıklığa kavuşturmadı.'

'Sarışın bir erkek ile otel çıkışında yakaladığımız sasuke bey yanındaki sarışın beyefendinin sevgilisi olduğunu söyledi'

"Hemen yayılmışmı yaa? Sasuke!"

"Efendim?"

"Baksana hemen güzelliğim ekranlara yayılmış"

"Ee olucak o kadar adamların işi bu"

"Umarım bu seni etkilemez sasuke.."

Bunu söyledikten sonra bu kitaba benim hakim olduğum aklıma geldi.

Hemen içimden 'sasukenin şöhreti düşmesin aksine artsın' diye geçirdim.

Zaten böyle olacağınıda biliyordum.

Bayadır bölüm atmıyordum neyse kısa ama olaylı oldu yazım yalnışları varsa af diliyorum sizleri seviyorum baii♡

Bayadır bölüm atmıyordum neyse kısa ama olaylı oldu yazım yalnışları varsa af diliyorum sizleri seviyorum baii♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin