Sınav Haftası

33 4 3
                                    

Çooç projei yapordu. Ve bende meva suusunu içip ona komut verordum.

Yaklaşık 40 dk sonra herhal çooç bitirdidi. Ve yorulmuşa benzordu. Vurdudum. Ve teşekkür edip gitmek için toplanmaa başladıdım.

Biras daa otur dedidi. Vurdudum. "Evde dinlencesim. " dedidim. Suratıma bakordu. Ama bu bakış. Naptında yoruldun a'k bakışıdı. Bende bunu çok üstün zekalıktan anladıdım ve meva suusunu içip ona komut verirkene yoruldumu söledidim. Taam sen dinlen dedidi.

Ve sonra o sihirli sözcükleri söledidi. "Ben mc onicam. " dedidi. Hemen oturdudum. Ve pcyi açmasını söledidim. Güldüdü. Bida vurdudum ve 3 oldudu.

Baya mc onadıktan sonra anem beni aradıdı. Ve işimiz bitise gelmemi söledidi. Taam dedidim. Ve kapının önünde geldidik. Aneside kapıdadı. Görüşürüz dedidik ve ben evden çıkıp evime doru gelmeye başladıdım.

Eve geldidim. Çooç bana mesaj 🐴ıdı. Msjda

-Eve gelmek mi sen?

Yazordu. Bende eed dedidim. Ve msjı beendidi. Ve bende uyududum.

Kalktımda sabah oldudu. Çooç pencerenin önünde bana bakordu. Bunun ne demek oldunu bilordum.

Ve koşup aneme serviçii aramasını söledidim ve o da bunun anlamını bilordu. Ve bana "Seni servisten alalım istorsan?" dedidi. "Olar." dedidim. Ve elimi yüzümü yıkayıp giyinip çoocun yanına gitidim.

Normal sohbet edorduk. Ve projei çooç taşordu. Bu haftanın sınav haftası oldu aklıma geldidi ve çooça vurdudum. Baırdıdı. Bıda vurdudum.

Okula geldidik. Bana çıkışta görüşürüs deip gitidi. Bende kendi sınıfıma gitidim. Ve örtmenime projei verdidim. Bugün dersimize giren örtmenlerde sınav tarihlerini açıkladıdı.

Sınavlar haftaya cuma başlordu. Ama bazılarının bu hafta çoktan başladıdı zaten. Ve bu bazılarına çooçta dahildi. Onlan dalga geçmek istesemde benim sınavlarım gelmedinden düşük alıo rezil olarım die korkordum.

Çıkışta çooç yanıma çok mutlu geldidi. Noldunu sordudum. Ve bana Tarih sınavından 100 aldını söledidi. Şaşırdıdım. Ve çooça vurdudum. Ve evin yolunu tuttuduk.

Ve çooç o çok mantıklı soruu sordudu. "Servisin seni beklememişti neden? " dedidi. "Kaplumba deden. "dedidim. Ve güldüdüm. Sonracıma da anlatıdım. Sevindidi. Ama servisi bırakmama. Sonrada evime girdidim.

Pencerei açmak için gitimde çooçun bura baktını fark 🍗idim. Ve el hareketi çekip içeri girdidim. :>

ᕕ( ᐛ )ᕗHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin