6.Bölüm

35 5 6
                                    

Durmadan Sağa sola kıvranıyor belki bir ihtimal uyurum diye düşünüyordu, ancak kafasında dönüp duran sorular buna engel oluyordu

Yaklaşık 2 saatir bu odadaydı.Büyük ihtimalle toplantının başlamasına da az bir süre kalmıştı.

Yorganı üstünden atıp pencereye taraf adımlamış,davetlilerin gelip gelmediğini kontrol etmek için hafif araladığı perdenin ardından dışarıyı izlemeye başlamıştı.

Bir kaç araç evin önünde park halinde duruken ardından görüş alanına giren diğer arabların da şatoya taraf geldiğini görmüştü.

Gelen arabalardan inen davetliler adeta zengin olduğunu haykırıyordu.
Bazıları düz takım elbise giymişken bazıları da şık kraliyet kıyafetlerinin üstüne pelerin giymeyi ihmal etmemişti.

Her birinin yanındaki güzel ve zarif kadınların göze çarpan siyah ve kırmızı elbiselerine eşlik eden pırlantalar da ayriyeten zenginliklerine zenginlik katıyordu.

Toplantı başlamış olacak ki eve gelen davetli sayısı her dakika daha da artıyordu.

Biraz zaman geçtikten sonra gelip gidenin olmadığını görünce perdeyi kapatmak için yerinden kıpırdanmıştı.

Tam perdeyi kapatacaken diğerlerinden daha lüks olduğu bariz bir araba gözüne erişmişti.

Dikkatini çeken bu araba dakikalar sonra şatonun tam önünde durmuştu.

Felix içindeki merak ile duraksayıp bakışlarını arabaya çevirmiş, Kısa süre sonra arabanın içinden tahmini 20 ve 30'lu yaşlarda iki kişi inmişti.

Çok önemli kişiler olacakki yanlarında hazır bir vaziyette duran korumalarda mevcuttu.

Bir anlığına arabadan inen genç adam felix'in varlığını histemişcesine bakışlarını pencereye çevirmiş ve
saniyeliğine göz göze geldiği bu bedenin bakışları felix'in içinde bilinmedik bir huzursuzluk ve korku barındırmıştı.Gözlerini hızlıca aşağıdaki bedenin gözlerinden ayırmış daha sonra da perdeyi kapatıp kendini tekrardan yatağa atmıştı.

Aşağıda ise davetliler yavaştan evi doldururken,soobin davetli listesini kontrol ediyor, taehyung da gelmiş olan davetlileri karşılayıp elinden geldiğince onlara eşlik ediyordu.

Son olarak da önemli ortaklarından olan bay HanChul ve oğlu Yeonjun'da içeri girmiş ve davet listesi tamamlanmıştı...

-

Yeonjun gözünü biraz etrafta gezdirdikten sonra hyunjin'i bulamamış ve bu kez biraz ilerisinde duran Chris'e yöneltmişti adımlarını.

" Şöyle bir etrafa bakındım da hyunjin ortalıkta gözükmüyor... burada değil anladığım kadarıyla "

Demişti arkası dönük olan bedene.

Chris ise Arkasında işitiği ses ile şimdiden gerilen sinirlerini gevşetmeye çalışaraktan arkasına dönmüştü.

" Ne o çok mu merak ettin! "

" Tam da üstüne bastın.Yarım kalan bir işimiz vardı hatırladığım kadarıyla... "

Demişti konuşmasının sonlarına gelirken kısık bir ses ile Chris'in kulağına fısıldayaraktan.

Chris ise derin ve net çıkan sesi ile buna karşın aynı şekilde yeonjun'un kulağına fısıldamıştı.

"Bilmeni isterim ki fazla merak iyi değildir yeonjun... "

Chris bastırarak söylediği sözleri ardından bu gergin ortamdan uzaklaşmak istemiş ancak kolunda hisetiği el ile tekrardan duraksamak zorunda kalmıştı.

my lost jewel | Hyunlix |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin