פרק 14

869 64 154
                                    

פרק!
שני להיום ואולי אעלה עוד אחד יותר מאוחר:)
תהנו❤️

-
הארי מגיע לשלושה משחקים נוספים של מנצ'סטר יונייטד שמסתיימים ב-0-0, 3-1 ו-2-2. לואי מדהים על המגרש, ולמרות שהוא יצא מהארון, כולם באופן מפתיע עדיין תומכים בו. המשחק הרביעי מתקיים ביום שני, שהוא רק בעוד כמה ימים, אבל גם שבוע קבלת הפנים של הארי באוניברסיטת סלפורד מתחיל באותו יום.

אז לומר שהארי מרגיש לחוץ בשבת בבוקר כשהוא אמור להתחיל לארוז זה יהיה בלשון המעטה. לואי אמר לו שהוא יבוא יחד איתו ויעזור לו להתמקם במעונות שלו היום, אבל עד אז, הוא לא צריך לדאוג יותר מדי בקשר לזה.

עכשיו כשהוא חושב על זה, הארי מבין שאביו לא באמת אמר לו שום דבר בנוגע למה שקורה בינו לבין לואי, כשהם יצאו רשמית בדיוק לפני חודש. ברור שהוא ראה את הראיון וזה היה בחדשות ובעיתונים במשך כשבועיים, עד שמשהו חדש עלה וכולם שכחו מזה.

לואי הוזמן ל"ארוחת ערב" שבוע אחרי שהם התחילו לצאת, וזה הלך די טוב, מכיוון שאביו נאלץ לעזוב שעתיים מאוחר יותר בגלל שאחד מלקוחותיו נעצר שוב.

זה נגמר בלואי שמזיין את הארי על שולחן המטבח, ואז עוד פעם אחת בבריכה. אז...זה היה לילה טוב.

מאז אותו לילה לפני שבועיים, הארי בקושי ראה את לואי. הוא תמיד באימון, ואם הוא לא, אז הוא במסיבת עיתונאים או עם החברים שלו. הם גם לא קיימו יחסי מין בכל הזמן הזה, אבל זה לא מה שמפריע להארי כרגע.

הוא עכשיו במקלחת, מתכונן ללכת להתלבש ולארוז את כל מה שנשאר, לפני שלואי יבוא לקחת חלק מהארגזים.

הארי אפילו לא יודע מתי אביו יחזור מהטיול שלו בלונדון, או עם מי הוא אמור לחלוק חדר באוניברסיטה. הכל פשוט מבולגן מדי והוא מרגיש שהוא הולך לאבד את זה. נייל וברברה כבר עזבו אתמול, והם קבעו להיפגש לפחות פעם בשבוע לארוחת צהריים ולאחר מכן במהלך סוף השבוע כדי לצאת ולהשתחרר.

נחזור למה שמפריע להארי; מה שמפריע לו זה שעכשיו כשהוא הולך להיות בקולג׳, ולואי עדיין יהיה עסוק בליגה ומה לא, הם כנראה יתראו אפילו פחות מבעבר. והארי לא רוצה ש'מרחק' או ש'זמן' יובילו לפרידה ש(בתקווה) אף אחד מהם לא רוצה.

ברברה הבטיחה לו מספר פעמים בעבר שאין לו מה לדאוג, אבל האמת היא שבכל פעם שהארי רואה את לואי במגזין שהוא עם קבוצה של חברים, או פאפארצי שלו בטאמבלר, הוא מודאג כי לואי היה יכול לבזבז את הזמן הזה איתו. הוא יודע שהוא צעיר ממנו בחמש שנים, ואולי הוא פשוט מגיב בהגזמה לכל דבר, אבל לא יזיק להזכיר לו שהגיל לא משנה ושהוא גם חשוב כמו חבריו של לואי. למרות אחרי הכל, הם היו חבריו של לואי עוד לפני שהם בכלל התחילו לצאת.

Bring Your Body Baby-מתורגםWhere stories live. Discover now