Vlci sa vrátili v dobrej nálade. Ashley so Samom boli už oblečení a čakali, kým tak urobia aj ostatní. Znovu sa zišli na terase teraz už aj s novou členkou svorky. Tá sa ale ešte vždy cítila ako outsider.
Našla ale niekoho nového, koho tiež považovala za spojenca.
Dlhé plavé vlasy jej hoveli na pleciach a rámovali malú, veľmi prívetivú tvár s nežnými rysmi a očami modrými ako oceán. Victoria mala veľmi peknú a súmernú postavu v tvare presýpacích hodín. Hneď ju okúzlila.
„Ashley,“ prehnala sa okolo všetkých a stiahla dievčinu do náruče ako najlepšiu priateľku, ktorú roky nevidela. Zarazil ju ale pach, ktorý z nej sálal. Bol iný než aký si pamätala zo stodoly, kde boli spolu väznené.
Krehká dievčina jej vrátila objatie, rada z toho, že je nažive.
Shinnon sa na terasu prirútila ako strela a prerušila tak ich hrejivé zvítanie.
„Sam, prišiel si o najlepšiu zábavu! Victoria ich tam rozohnala ako stádo oviec. Všetci utekali! Jednoducho sme super,“ víťazoslávne dvihla ruku do vzduchu a urobila pár tanečných pohybov v zmyslenom rytme. Tento raz jej dobrú energiu zdieľali aj ostatní členovia svorky. S veľkými úsmevmi sa všetci presunuli do srdca domu.
„Som rád, že ste v poriadku,“ spokojne sa usmieval, až to všetkých zarazilo.
„A čo Ashley? Je v poriadku?“ zaujímalo Charlotte. Raymond dorazil zo sprchy len chvíľu po nej. Sviežu vôňu lesa, ktorá z neho predtým sálala, nahradila vôňa drahého sprchového gélu.
„Bude,“ odvetil, kým vstal a prešiel okolo mladých vlkov aby sa uistil, že sú okej. Niektorí mali ešte pár zranení, ale všetky sa im rýchlo hojili.
Na chvíľu im svitla nádej, že sa všetko vráti do starých koľají.
„Mučili ju...“ Victoria stíšila hlas a zovrela ruky do pästí. Hľadala na nej známky Andyho vyčíňania, ale okrem skleslých pliec z vyčerpanosti nenašla na jej tele nič podozrivé.
„Čo od teba chceli?“ otočilo sa na ňu niekoľko párov očí. Sam sa ako jediný odvrátil, keď Taylor vyslovila otázku.
Chvíľku všetci mlčali, čakali na odpoveď. Ashley vypliešťala oči, rástla v nej trauma z predchádzajúcich udalostí. Nechcela si to pamätať.
Nechcela sa vracať k tomu, čo sa tam odohralo. Andrew ju veľmi poznačil a už navždy v nej ostane to, čo jej vykonal. Mala o tom aj fyzický dôkaz.
Napokon porazenecky vzdychla a rozhodla sa im o tom rozpovedať, pretože sa nenašiel nikto, kto by sa jej zastal.
„Hlavne či v najbližšej dobe pribudne niekto do svorky,“ túto otázku jej pokládali najviac. Za to, že nedokázala odpovedať, jej uštedrili veľké množstvo škrabancov. Všetko to znovu prežila, akoby tam bola. Sotva udržala slzy na krajíčku.„Už bude dobre, Ashley, neboj sa,“ Charlotte sa jej uľútostilo a stiahla ju do objatia.
„Prečo sa to nepýtali mňa?“ zamýšľala sa nahlas Victoria. Zatiaľ čo ju tam nechali sedieť, Ashley si veľa vytrpela. Priala si, aby bola na jej mieste. Už si čo-to prežila, zvládla by to oveľa lepšie, ako krehká ľudská dievčina.
„Možno si bola na rade,“ skonštatovala Shinnon. „Čo sa tam ešte stalo?“
Okrem Al zatiaľ nikto nevedel, že z dievčiny sa stala jedna z nich.
Zvedavé pohľady, ktoré si prezerali jej oblečením zahalené telo a hľadali známky mučenia, sa pomaly menili na chápavé.
Victoria, ktorej to celé akosi neklapalo, sa na to opýtala ako prvá.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vlčia nevesta
Про оборотнейNapínavý príbeh o nekončiacom boji, láske, prežití a hľadaní samého seba. Niekedy obyčajná návšteva rodičov môže naozaj zamotať váš osud. Ashley prišla na ostrov s úmyslom znovu vidieť svojich rodičov a stráviť s nimi pokojný čas. Namiesto toho ale...