Yuri/Yazar : kekikli çayım ve ben bölüm yazmaya başlıyoruz hayde bismillah .Gelicekten geçmişe
♡
/////////////♡
///////////////////////
♡/////////////////////////////////
Ai'nin anlatımıyla .
Trenden indik . Bu gün 4 temmuz 2005'ti. Çok zeki olduğumdan tüm olayları kolayca kavradığım için , dün den beri yaşadıklarıma alıştım . Bu sefer ki yapıcağım şey ise Takemichiye yardım etmemek . Çünki dün uyuduğum zaman gelicekten bir düş gördüm .
Flashback dün akşam
Rüyamda kendi evrenimdeydim . Ölmeden önceki halimdeydim ve elimde tokyo revengersin son cildi vardı . Şansa bakın ki , bende son bölümdeydim . Bölümün sonunu okuduğumda mutluluktan ağladım . Çünki Mikey ve Takemichi her şeyi düzeltip ikisi beraber tüm tomanı kurtarıyorlardı . Mangada ben de vardım . Hemde Hinanın ve Takemichinin düğününde Takemichiye sarılıyordum .
Bunun imkansız olduğunu düşündüm . Hem Shinciro hem de İzana yaşıyordu . Ayrıca Kisaki kötü adam rolünde de değildi . Her kes hepimiz mutluyduk !
O an şunu anladım . Ben Takemichinin işine burnumu sokmicam ve Mikeyden uzak durucam . Gerektiğinde Takemichiye yardım edicem ve olaylara el atıp , onun üstündeki yükü hafifleticem .
Birden aynadaki yansımam bana döndü ve konuşmaya başladı .
Yansıma olan Ai : Hey ! Verdiğin karar akıllıca bundan vazgeçme.....ve sakın hata yapma !
Derin bir nefes aldım , başımı onaylar biçimde aşağı-yukarı salladım . Yansıma kaybolurken ben de uyanmaya başlıyordum .
Rüyamın son dakikalarında ablam odaya girdi . Elinde iki fincan çayla . Onu uzun , gerçekten çok uzun zaman sonra tekrar görmek duygulanmama sebep olmuşdu .
Flashback end
Rüyadan uyandığım zaman saatlerce ağlamıştım .
Takemichinin anlatımıyla
Hayatımın bu hale geleceği aklımın ucundan geçmezdi .
Metro istasyonunda dururdken kendi kendime düşündüm .
Kağıt gibi duvarları olan , it bağlasan durmuyucak bir evde yaşıyorum .
Benden 6 yaş küçük olan ve bana köpek muamelesi yapan bir patron .Şu koca hayatımda bir tek sevgilim oldu , o da orta okuldaykendi . Bakirin tekiyim .
Nerde hata yaptım ?
Yuri : taa en başında desem ?
Sen bi sussan ! Burada anlatma sırası bende sahnemi çalma !
Yuri : ama yazar beniim !
Sen de mi ? Ama hani sen beni çok seviyordun ? Hani en sevdiğin karakterdim ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane Geri Dönüyor (Tr Fanfiction )
FanfictionBu kitap Tokyo revengers fanfiction'un 2.ci serisidir . Ancak hikaye öncekinden farklı olucak . İyi okumalar ballarım <33 Kitap kapağı bana aittir