#11

131 8 14
                                    

●Sea umarım beğenirsiniz...<3●

---------------------------------------------------

J"Yüzbaşı hücre geliyor."

Steve arkasını döndüğünde küçük kare bir hücrenin geldiğini gördü hemen koşarak asansörden kızı kucağına aldı ve hücreye uyandırmamak için sarsmadan oturttu.

Kollarını kelepçediler ve boynuna gücünü kesen aletlerden taktılar.Steve hemen hücreyi kitlemelerini ve sorgu odasına götürmelerini emretti çalışanlara.

Çalışanlardan 2 tanesi koştu ve ikinci asansörden 20. Kata sorgu odasına götürdüler.Dışardan Bruce,Natasha ve onların arkasındanda zırhıyle Tony geliyordu.
Steve,Tonynin üstüne hızlıca yürüdü.

S"Yine tek başına verdiğin bir karar insanları öldürebilirdi Tony!"

T"Size fikrinizi sorduğumu hatırlıyorum?"

Steve yavaşça geri çekildi.

S"Bu kızı araştırdın mı sadece onu söyle lütfen bana."

Tony gözünü devirerek cevap vermedi.

T"Araştırılcak bir şeyi olduğunu düşünmemiştim ve ayrıca askerleri öldürmek yerine bayıltmış.Bence buraya gelmesinin başka bir amacı vardı ama şuan araştirmam gerektiğini düşünüyorum...evet."

Steve etrafa bakarak:

"Demir adamı duydunuz hadi çabuk 'Maria Maximoff'u araştırın kameralardan evini bulnaya çalışın!"

Tonynin yanina koşarak elinde tablet olan bir kız gelir.

"Efendim buna bakmalısınız.Dün gece clubta olan cinayetin kamera görüntüleri çıkmış."

Tony gözünü devirdi.

T"Savcı baksın her seye biz bakamayız."

"Ama efendim kamera gorüntülerinde işinize yarıyacak bir şey var."

T"Tamam sorgu odasına gönder bir bakalım."

Avengerlar asansöre binerek sorgu odasına çıktılar hepsi bir sandalyeye oturarak kamera görüntülerinin gelmesini beklediler.Bir yandanda Maria yavaş yavaş uyanıyordu.

N"Görüntüler gelmiş Tony."

Tony ağzında bir şeyler yiyip durduğu için eliyle oynat işareti yaptı.Steve Tonynin bu kadar rahat olmasına kızıyordu.

S"Hey durdursana."

Nat hemen görüntüyü durdurdu ve Steve in ne gördüğünü merak etti.

S"Şu tarafa yaklaştırır mısın?"

Nat hemen barın olduğu yere yakınlaştırdı.Tony ayağı kalkarak ekrana yakınlaştı.Erkalarından bur ses duyuldu.

"Sapık biriydi o yüzden öldüğü için umursamassınız diye düşünmüştüm.Ayrıca böyle işlere savcılar bakmıyor muydu?"

Hepsi birden arkasını döndüğünde Marianın uyandığını gördüler.Tony hemen sorgu odasının kapısını açarak Marianın karşısına oturdu.Mariaysa onun yaptıklarını gözüyle takip ediyordu.

M"Ooo meşhur "IRONMAN" benim karşımda vay canına."

T"Arkadaşım dediğin kişi sendin değil mi?"

M"Çok zekisiniz Bay Stark."

Tony ciddiliğini bozmadan ayağı kalktı ve Marianın hücresinin dibine girdi.

T"Benide mi kül edicektin?"

Maria hayır anlamında kafasını salladı.

M"Çoğul...biz"

Winter Soldier in my HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin